Pension Hermanova

Meer pension info

40 reviews over Pension Hermanova

• 9Jan en Annet van Geemert09-09-2010

Prima pension!

Prima pension, rustig gelegen maar met 20 minuten lopen ben je al in het centrum. Voldoende horeca in de buurt waar het ook veel goedkoper is dan in het centrum. Ruime kamer, goede bedden en schone badkamer. Om 10 over half 7 's morgens wordt er op de deur geklopt voor het ontbijt; ze zetten het voor je deur dus je hoeft niet open te doen. Wij hebben heerlijk ontbeten bij de Creperie om de hoek.

Gereisd met partner in september 2010

• 8rhwalta05-09-2010

Goede en niet te dure uitvalsbasis!

4 dagen verbleven in Praag. Praag zoals altijd een mooie stad met veel bezienswaardigheden en lekker bier. Hierover is genoeg terug te vinden. Pension Hermanova is een prima uitvalsbasis. 's morgens startend met een basaal ontbijt, maar voldoende om de dag te starten. Om de hoek een warme bakker waar je lekkere broodjes voor weinig geld kunt krijgen. Centrum goed bereikbaar, zowel lopend als met de tram. Goede prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2009

• 5L. Bouwmeester26-02-2010

als je van vrijheid hou is het leuk

Je hebt een soort van je eigen appartementje. Receptie is er niet echt. Ontbijt wordt voor je deur gedeponeerd en als je wilt uitslapen heb je koude koffie. Geef mij maar een normaal hotel, maar als je met niemand iets te maken wil hebben kan je hier goed zitten

Gereisd met vrienden in januari 1999

• 5Ronald21-10-2009

Bed en breakfast prima voor low budget

Prima ontvangst, behulpzame mensen, echter niet voor nog een keer. Voor een paar euro meer kan je veel beter vinden. Kleine kamers, douchen in een lavet (0nmogelijk) slapen op matrasje van 2 cm en een plank, ontbijt karig, koude koffie. Meer een pension voor arbeiders

Gereisd met partner in oktober 2009

• 3Anita16-09-2009

Nog nooit zo slecht gehad

Pension ligt in het rustige gedeelte van Praag maar niet te ver van het centrum. Dit was ook meteen het enige pluspunt. Ik had voor deze prijs niet al te veel verwacht maar dit sloeg alles. De kamer was klein de badkamer vies (het haar van de vorige "bewoner" lag nog in het putje van het bad). Het ontbijt werd om 7.00 uur (je bent mat vakantie) voor de deur gezet. om 7.15 uur was je koffie alkoud die in de thermoskan zat. Geen kaas of vleeswaren bij het ontbijt alleen leverpastei en jam. Er waren geen glazen op de kamer zodat je iets kon drinken en in de bekers in de douch zat de schimmel er met randen in. Ik heb nog nooit z'n spijt van een pension gehad. Praag zelf maakt dan weer heel wat goed want het is een schitterende stad. 1 ding nog even melden: het fabeltje dat Tjechië goedkoop is, is al lang achterhaald. Een glas cola koste al gauw € 3,00.

Gereisd met partner in september 2009

• 7Ilja14-06-2009

Prima ligging

Hermanova was een lieflijk pensionnetje met een prima ligging. Voor de prijs hadden we precies wat we nodig hadden. Konden gemakkelijk lopend naar het centrum, ongeveer 20 minuten. Het ontbijt was niet geweldig maar wel voldoende. Voor een goedkope stedentrip was dit zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2009

• 7L.Beldman02-05-2009

Wat we ervan verwacht hadden

Leuk pension. Kamers zijn inderdaad klein maar prima voor een paar dagen. Ontbijt wordt elke ochtend voor je deur gezet en is voldoende (yogurt, brood, krentenbrood, beleg en koffie en thee) Badkamer netjes. Receptie is maar tot 8 uur open dus je krijgt een sleutel om 's avonds binnen te komen. Met tram 26 ben je binnen 10 min in het centrum en hoef je niet over te stappen. Als je niet veel eisen hebt en je goedkoop in Praag wilt zitten is dit prima!

Gereisd met partner in april 2009

• 6Sanne en Erin27-10-2008

Leuk plekje

De bedden waren idd zeer oncomfortabel. Maar de kamer was schoon, er zijn meerdere goedkope supermarktjes in de buurt, en met de tram ben je binnen 5 a 10 min in het centrum. De mevrouw van de receptie was vriendelijk, en had voor ons een taxi en ontbijt geregeld toen we om vijf uur in de ochtend weg moesten voor het vliegtuig. Ontbijt is verder ook goed, yoghurt en brood en een grote kan koffie. Werd elke ochtend voor de deur gezet. Kortom, best een leuk hotelletje met een goede ligging!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 6ferry de ruijter21-10-2008

prima te doen

was ongeveer wat we er vanverwacht hadden. was iets verder van de metro dan we dachten

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Miriam17-10-2008

perfect verblijf voor de kleine beurs

Leuk pension. Kamers zijn klein maar netjes. Wij sliepen op kamer 16, eerste verdieping. Bed keihard, lakens werden in de 5 dagen niet verschoond. Handdoeken alleen als je ze op de vloer neerlegde en werden niet geheel vervangen. Tussendoor schoonmaken werd niet echt goed gedaan. Ontbijt stelt niet veel voor: ieder een snee zuurdesembrood, stokbrood en een broodje, bekertje yoghurt, 1x jam en 1x smeerkaas. En een kan hele sterke koffie met 1x melk en 1x suiker. Wij kregen dit al om 7 uur voor de deur gezet (knock-knock). Maar tegenover tram 12 is een hele goede bakker waar je voor 15 Kronen (=60 cent) heerlijke luxe belegde broodjes kunt krijgen. Perfect voor een picknick! De gastvrouw doet alles om je je thuis te laten voelen. Kortom: het hotel is prima als je niet teveel eisen stelt en er vrnl alleen bent om te slapen.

Gereisd met partner in oktober 2008

Pension Hermanova info