Hotel Grandior Hotel Prague

Hotel Grandior Hotel Praguestersterstersterster

8.2Fantastisch

Tsjechie, Praag, Praag

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grandior Hotel Prague voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

5 reviews over Hotel Grandior Hotel Prague

• 8Patricia27-06-2016

Perfect ideaal voor een stedentrip

Een nieuw hotel, met de tramhalte voor de deur. Ontbijt was een beetje chaotisch dit ivm 2 hotels 1 ontbijtzaal

Gereisd met partner in september 2015

• 9Theo Kranenburg01-02-2016

heel goed hotel uitstekende service

bij het boeken kan je ophaal en wegbreng service bestellen van en naar het vliegveld erg makkelijk en niet duur.ontbijt buffetten zijn zeer uitgebreid en uitstekend. het hotel ligt vlak bij het centrum en op korte afstand van winkels en warenhuizen en opstap plaats voor de hop on hop af bus.schuin tegenover is een klein restaurant in het straatje waar je erg goed en goedkoop kan eten het hotel heeft ook een restaurant waar het eten ook goed is

Gereisd met partner in december 2015

• 10buterentol24-03-2015

Meer dan Geweldig!

Wij boekten Elephant Prague en werden doorverwezen naar Grandior wat verbonden is met Elephant. We belandden in een sprookje, de entree is adembenemend,de kamers zeer ruim alsmede de badkamer en super schoon. De ontbijtzaal is machtig mooi met een ontbijtbuffet wat al je verwachtingen overtreffen...zondagochtend met live piano muziek. Het hotel is vijf minuten lopen van het centrum en het openbaar vervoer is voor de deur ! Echt een Top hotel!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9S Everts08-01-2015

Perfect hotel

Dit perfecte hotel ligt dicht bij het centrum van Praag op loop afstand van alle bezienswaardigheden. Kamer is prima, badkamer is uitgerust met Fohn, vloerverwarming, bodylotion en shampoo. Ontbijt is lopend buffet ( ruime keuze) met live piano muziek.

Gereisd met partner in december 2014

• 5mervin7912-10-2010

wellicht goede prijs kwaliteitsverhouding

Somber en stoffig. Personeel niet al te vriendelijk. Locatie is matig. Prijs kaliteit is ok.

Gereisd met vrienden in april 1996

1 tip over Hotel Grandior Hotel Prague

• buterentol, 24-03-2015

Wij boekten een Nederlandstalige gids voor twee uur die ons lopend begeleidde door de binnenstad , dat is een aanrader ! Onze gids was Alex en hij deed het echt supergoed, geboekt bij www.guidetoursprague.com. En voor bijzonder lekker eten bevelen wij U Templaru aan ...echt super lekker eten en een vriendelijke bediening , je zit beneden in een kelder maar het is een leuk sfeertje !

0 vragen over Hotel Grandior Hotel Prague

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen