Hotel Grand

Kleine hotelsWeer vandaag27°8°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Grand voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grand in het Nederlands

Goede service, maar vreselijk hotel

Fam. van der Molen, 29-7-2013

Appartement met 2 slaapkamers, met een keuken, dit bleek een tafel met een waterkoker en kopjes. De kamers zijn niet gescheiden. Het was 1 grote kamer. Het zou geschikt zijn voor 4 volw.+1 kind. Ik kreeg 'n mail dat het kinderbed niet beschikbaar was. Het werd opgelost door 'n slaapbank. Niet geschikt voor 4 volw.+1 kind omdat de kamers niet van elkaar gescheiden zijn. Licht aan is geen optie, dus je moet tegelijk met je kind gaan slapen of je kind alleen achterlaten en op de lege binnenplaats gaan zitten.

De douchekop viel steeds naar beneden. De grote deur op de binnenplaats klapte steeds, er was lawaai op de binnenplaats 's nachts door o.a. vertrekkende mensen.

Er was wel 'n bewaakte parkeerplaats (de binnenplaats) wat erg handig is in Praag. Het personeel was ook zeer vriendelijk en toen wij besloten na 1 nacht te vertrekken kregen wij zonder problemen het betaalde geld terug. De receptionistes die wij troffen waren zeer vriendelijk.

Het ontbijt kan je beter overslaan.

Matige service, slecht ontbijt

eckart dissen, 23-8-2010

Hotel Grand, Rohucova 18, ligt vrij ver uit het centrum, anders dan zij zelf aangeven.

Kamer (25) was ruim- de lakens echter zo kort, dat ze niet op de bedden passen. Bij het dichtdoen van de gordijnen vielen de roedes elke keer van de wand, met gordijnen en al. Redelijk schoon, maar warm water is er niet altijd.

Het ontbijt is zo slecht, dat je beter in de stad kunt ontbijten, met echte koffie en verse broodjes. Personeel is erg klant onvriendelijk en weinig behulpzaam. Internet werkte goed.

Openbaar vervoer is prima- maar kaartjes kun je niet bij de receptie krijgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.