Appartement Golden Prague

Appartement
Weer vandaag-1°-3°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Prague voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goeie plek, rest iets minder

Kees en Babette,
26-9-2008

Alle apartementen zijn verschillend. Verschillende kamers niet klaar/schoon bij het inchecken. Bij onze kamer was het douchgordijn gescheurd en vies. Bed was meer een slaapbank, en heel hard.

Een maal 1 enkele set nieuwe handdoeken, een keer bed verschonen per week. Kabels van TV ontbraken. Vooraf betalen in euro's anders wordt je geflesd. Te duur voor een dergelijke kwaliteit. Restaurant en faciliteiten zitten in een ander gebouw. Deze hebben geen enkele aantrekkingskracht, zijn zeer sober.

1 review over Appartement Golden Prague in het Nederlands

2008

Goeie plek, rest iets minder

Kees en Babette
26-9-2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golden Prague in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golden Prague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.