Hotel Globus

61 reviews over Hotel Globus in het Nederlands

Topp!

Eva
12-8-2018

Top! Met metrolijn C zo in de stad. Verder zou ik het diner er niet bij boeken dit is niets. Fijner ook om in de stad te eten of op het terras buiten. Heerlijk verbleven in het hotel en leuke mensen leren kennen. Bedden lagen super fijn.

Nie polecam

Celina
31-5-2018

Bardzo nieprzyjemna recepcjonistka rozmawiala przez telefon ignorujac klientow,arogantka Zle informowala jak dotrzec do pokoju.Przez dlugi czas siedziała na zapleczu.Nie wiem czy kierownictwo hotelu nie wymaga od tej osoby żeby byla uprzejma,miła ,uśmiechnięta przez taką pracownicę hotel napewno straci gosci,bo ja juz nikomu nie polecam.

Hotel Globus prima te doen.

Jeroen
23-3-2018

Wat kunnen mensen toch zeuren als je sommige reacties op zoover leest. Met dit hotel is echt niks mis mee, prima kamers, lekkere bedden, goede schoonmaak en ook ontbijt is prima genoeg keuze. Yoghurt, beleg, eitje niks mis mee. Een tip is om metro lijn C te nemen bij station Rostyly 2 minuten van het hotel en binnen 15 minuten in hartje Praag. Ook een aanrader is Restaurant Lokai naast het hotel. Kan je prima eten voor een goede prijs. Voor het winkelcentrum stap uit bij metro station Chovdov een halte vanaf Rostyly.

Praag is echt geweldig en hotel Globus is ook prima.

D-reizen

Zou er absoluut weer naar teruggaan.

MBG
12-3-2018

Fijn hotel met ontzettend goede bedden en heerlijk (eenvoudig) ontbijtje,

omdat we vroeg vertrokken elke ochtend voor excursies weet ik niet of het tot het einde toe wordt bijgevuld, maar wij hadden altijd genoeg met goed beleg.

Hadden ook met de groep avondeten maar dat was geen buffet en niet echt aan te raden. Was wel eetbaar maar werd op je bordje gegooid door, wel een vriendelijke lieve vrouw, en was wel erg veel.

Een soepje kon je pakken en een nagerechtje dat wel smakelijk was. Als je het niet lust heb je dus pech. (Om de hoek is een trouwens wel een restaurant). Bij de bar hanteren ze erg vriendelijke prijzen, groot glas wijn voor ongeveer € 2,40, mixjes voor ongeveer € 3,30 en enkele cocktails voor ong. € 4.40.

Kamer was schoon en wordt iedere ochtend gedaan, ook handdoeken en badmatje wat gebruikt wordt verschonen ze.

Douche had een goede straal en was goed af te stellen.

Geen last van verkeersgeluid.

8 - 11 maart

Prima te doen.

Casagrande
4-3-2018

Prima Hotel

Niet super de luxe maar prijs kwaliteit verhouding prima in orde

Schoon

Elke dag schone handdoeken

Ontbijt gewoon prima te doen.

De receptie mag wel wat meer moeite doen met de Engelse taal.Maar de dame die onze laatste dag bi j de receptie stond.Heeft ons prima in het Engels geholpen.

Maar dit is wel een probleem in de hele stad.Zelfs in de winkels doen ze niet al te veel moeite om Engels te spreken.Wel jammer in zo.n wereldstad.

Locatie van Hotel ook prima dicht bij de metro die je heel Praag door brengt.Dierentuin Praha zoo is prachtig.En niet zo vreselijk duur als hier.

Zeker de moeite waard om eens heen te gaan En niet nodig om in een duur hotel te moeten slapen.

Prima hotel

Wesley de wilde
17-2-2018

Ik vond het een prima hotel lekkere bedden! Ontbijt simpel maar goed!

Nooit meer

J.M
11-2-2018

Ik raad dit hotel niet aan! Het personeel is behoorlijk onvriendelijk, voornamelijk de receptioniste die graag met haar ogen rolt als iemand haar wat vraagt. Vreselijk arrogant!

De bar stelt niks voor en alles is oud en niet sfeervol. Ontbijt is simpel maar netjes en lekker. De kamer was ruim en erg schoon Maar de douche was stuk! Betaal liever het 3 dubbele dan hier ooit nog terug te keren!!!

Redelijk

D.
13-11-2017

Het is prima voor zo'n lage prijzen, meer kun je ook niet verwachten. Kamers zijn basic, maar er is ook niks mis mee. Vond het voornamelijk een tegenvaller dat er geen mini-koelkastje op de kamer aanwezig was. Ontbijt ook heel basic, maar wel genoeg keuze. Ligging is dichtbij een metrostation waardoor je gemakkelijk het centrum van Praag bereikt.

nooit meer !

martin kikkert
29-10-2017

Dit hotel ligt op 15 minuten (auto ) van het centrum. Aan de buitenkant lijkt de tijd 100 jaar te hebben stil gestaan. echt Oostblok. Kamers zijn wel schoon maar tv en douch doen het niet goed. Bedden zijn wel goed. Bediening allemaal zonder glimlach, typisch Oostblok. Ontbijt is matig , wel voldoende keuze. Dineert u ook in dit restaurant? maak dat u weg komt !!!!!! op 10 minuten lopen is een winkelcentrum waar u wel fatsoenlijk kunt dineren. Praag is een fantastische stad waar u ook goed kunt eten. Snap niet dat een Nederlandse reisorganisatie hun vakantiegangers in dit hotel laten logeren, schande ......

Dit nooit meer!

Lisa
19-3-2017

Absoluut geen aanrader! Onvriendelijk en chagrijnig personeel. Slechte kamer, deuren konden niet dicht, behang viel van de muur. Ramen en kozijnen konden slecht open en waren vies! Ontzettend nare lucht in het hotel! Ontbijt heel karig! Wij waren de eerste ochtend bij het ontbijt en konden alleen een wit broodje kiezen. De volgende ochtend stond er ook nog een bruin broodje en daar hield het ook mee op. Niks werd aangevuld. Ongezellig hotel. Ligt ook niet in een fijne buurt. Metrostation wel op loopafstand en binnen 10 minuten in het centrum van Praag. Laatste dag moesten wij om 10.00 uur uitchecken. 1 minuut voor 10 deed de schoonmaker onze kamerdeur open met de mededeling dat we de kamer uit moesten. Voor ons nooit weer en ik raad het ook niemand aan! Geef geen cent meer uit aan dit hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globus in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Globus scoort een 6.18 uit 10 op basis van 61 reviews.