Weer vandaag17°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Falkensteiner Maria Prague voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Falkensteiner Maria Prague in het Nederlands

Inderdaad een aanrader! 5 minuten lopen en je zit midden

Elke
15-6-2008

Inderdaad een aanrader! 5 minuten lopen en je zit midden in het centrum, je hoeft geen gebruik te maken van het openbaar vervoer. Ligt in een nette buurt. Ruime en moderne kamers. Aardig personeel! En heel fijn: de sauna en de fitness ruimte. Je auto wordt netjes in de kelder geparkeerd, dus daar hoef je je tijdens je verblijf ook geen zorgen om te maken. Een heel fijn hotel!

Gereisd Met partner in mei 2008

Prima hotel, perfecte ligging

Nathalie
6-6-2008

Prima hotel, perfecte ligging.Vanaf hier hebben we alles in de stad lopend gedaan, geen metro of tram nodig gehad. Uitgebreid ontbijt buffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine sauna en stoomcabine aanwezig en een relaxruimte. Ook aan de sporters is gedacht kleine fitnessruimte is aanwezig.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een aanrader, met vriendelijke bediening, heel uitgebreid

laquiere dorine
24-5-2008

een aanrader, met vriendelijke bediening, heel uitgebreid ontbijtbufet met alles wat je kunt wensen, inclusief gratis sauna, en moderne luxueuze kamers. Prijs kwaliteit zeker een uitstekende keuze, dicht bij centrum en metro.

Gereisd Met partner in mei 2008

2007

dit hotel is een aanrader ligt qua ligging bij opera

eveline
5-8-2007

dit hotel is een aanrader ligt qua ligging bij opera. heel mooie kamer nr 408 heel luxueus. gezellige bar en ontbijt is uitgebreid en lekker. personeel is heel vriendelijk en de service prima. in prijs inbegrepen kan je ook genieten van sauna en stoombad heel leuk. mooi en net hotel.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 05 2007 10:22:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Tsjechisch, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenHardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falkensteiner Maria Prague in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falkensteiner Maria Prague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.