Weer vandaag16°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Falkensteiner Maria Prague voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Falkensteiner Maria Prague in het Nederlands

Aanrader....maar...

Alex en Lonyta
4-1-2010

We zijn er met de kerst geweest, 5 dagen. Als je gezellig aan de bar wil zitten en een leuk praatje wil maken met de barman/vrouw (17/18)dan kun je dat rustig vergeten. De manager zat thuis kerstmis te vieren dus voor ons gevoel was er op dit punt wel wat leiding nodig. De kamer was schitterend, we hadden kamer 208 dat is de kamer boven de entree met erker. Tip : Als je wilt handelen in handel ga dan naar de Aziaten onder de brug. Voor de rest is Praag een mooie stad met veel uitgaans mogelijkheden maar met ietwat stuggere mensen. Tip 2: Het hardrockcafe zit achter het oude stadsplein en gaaaaaaf. Zoek rondom het Hotel restaurantjes, veel goedkoper dan in het toeristische gedeelte maar pas op voor de fooi die ze zichzelf aanmeten 10 tot 16%.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Tsjechisch, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenHardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falkensteiner Maria Prague in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falkensteiner Maria Prague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.