8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Falkensteiner Maria Prague voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Falkensteiner Maria Prague in het Nederlands

Geweldig hotel

H.Verheij
21-9-2014

Dit hotel is zeer gunstig gelegen, op loopafstand van alle highlights van Praag. Onze kamer was groot, comfortabel, schoon en niet gehorig. De service was uitstekend. Het personeel sprak ook Engels en was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. We hebben daar een heel plezierig verblijf gehad en wij bevelen dit hotel aan iedereen van harte aan.

Gereisd Met partner in Thu Sep 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
General Manager, Falkensteiner Hotel Maria Prag, General Manager, Tue Sep 30 2014 10:28:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Welcome Home! Greetings from Falkensteiner Hotel Maria Prag. Thank you for staying with us and thank you your great review. Hope to welcome you soon in Prag! Thank You!

Keurig hotel met een gunstige ligging.

Charles
16-6-2013

Ruime kamer met goede bedden. Ontbijtbuffet is prima. Vriendelijke receptie. Alles is vanuit het hotel lopend bereikbaar. Vlak tegenover het hotel bevindt zich een lekker restaurant, waar je goedkoop en smakelijk kunt eten.

Gereisd Met partner in juni 2013

aanrader!

Hilde
9-6-2011

Zeer goed gelegen hotel, wij hadden een erg ruime kamer, service was goed en vriendelijk , zeer uitgebreid ontbijt maar het was wel vrij druk in de eetruimte, kleine wellnesruimte in kelderverdieping, kortom biedt alles wat je nodig hebt!

Gereisd Met partner in juni 2011

Top locatie en goed hotel

imeihuizen
7-6-2011

We hadden op basis van internet beoordelingen een slecht bed, in gehorige kamers en matig ontbijt verwacht. Echter we hebben een prima verblijf gehad, niks te klagen!

Locatie top, direct bij station en bezienswaardigheden. Uitgebreid ontbijtbuffet. We hadden een rustige ruime kamer (twinbed) met goed matras (kamer 204). Prima service, zou het zo nog eens boeken!

Gereisd Met partner in juni 2011

supergoede ligging voor stedenstripje

linda en martijn
9-8-2010

Aangezien we op het laatste moment hadden geboekt ( week van tevoren) hebben we een fijne prijs-kwaliteit verhouding ervaren. Dit hotel ligt dichtbij het nieuwe centrum, maar ook het oude centrum en de Moldau zijn op loopafstand. Dus lekker om aan het einde van de dag ff terug te gaan naar je hotel om te relaxen of je op te frissen. ondanks de ligging geen lawaai overlast gehad.

De kamer was mooi en schoon en de badkamer ook. Het bed was wel een beetje hard! Het ontbijt was prima, genoeg keus, maar niet superbijzonder. Ideaal voor ons was de gelegenheid tot prive parkeren. Het hotel was niet echt een gezellig hotel, dus verwacht niet om gezellig in de hotelbar te hangen met anderen. Ik zou het in ieder geval wel weer boeken.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Graag weer

Gerben en Janneke
13-1-2009

Geweldige ligging, midden in het centrum en tegenover het centraal/metro station. De meeste bezienswaardigheden zijn prima aan te lopen. Het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels. Nette, moderne kamers. Wij hebben dit hotel tegen een zeer gunstige prijs kunnen boeken waardoor de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend te noemen was. Tip: Bezoek de dierentuin. Door Forbes magazine uitgeroepen tot the '7th best in the world'. Voor ons staat deze tot nu toe op 1.

Gereisd Met partner in juni 2008

2008

mooie schone kamers en dito badkamer

Nelini
28-12-2008

Een mooi hotel met vriendelijke medewerkers in de bar en bij de receptie. Fitness en sauna gratis; heerlijk. Ontbijt: het hotel kon de stroom gasten bij het ontbijt niet goed aan; warme gerechten waren niet echt warm, de varieteit in broodjes was slecht, maar er was meer dan voldoende beleg (hartig en zoet) aanwezig.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een super hotel

Karin
18-6-2008

Een super hotel. Op loopafstand van het centrum. Je hebt echt geen openbaarvervoerskaart nodig. Prima ontbijt, mooie kamers en vriendelijk personeel. Een echte aanrader om de schitterende stad Paar te ontdekken.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Inderdaad een aanrader! 5 minuten lopen en je zit midden

Elke
15-6-2008

Inderdaad een aanrader! 5 minuten lopen en je zit midden in het centrum, je hoeft geen gebruik te maken van het openbaar vervoer. Ligt in een nette buurt. Ruime en moderne kamers. Aardig personeel! En heel fijn: de sauna en de fitness ruimte. Je auto wordt netjes in de kelder geparkeerd, dus daar hoef je je tijdens je verblijf ook geen zorgen om te maken. Een heel fijn hotel!

Gereisd Met partner in mei 2008

een aanrader, met vriendelijke bediening, heel uitgebreid

laquiere dorine
24-5-2008

een aanrader, met vriendelijke bediening, heel uitgebreid ontbijtbufet met alles wat je kunt wensen, inclusief gratis sauna, en moderne luxueuze kamers. Prijs kwaliteit zeker een uitstekende keuze, dicht bij centrum en metro.

Gereisd Met partner in mei 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Tsjechisch, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenHardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falkensteiner Maria Prague in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falkensteiner Maria Prague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.