Hotel Falkensteiner Maria Prague

Hotel Falkensteiner Maria Prague

8.6Fantastisch

Tsjechie, Praag, Praag

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Falkensteiner Maria Prague voor je op een rij gezet:

• Sauna

14 reviews over Hotel Falkensteiner Maria Prague

• 9H.Verheij21-09-2014

Geweldig hotel

Dit hotel is zeer gunstig gelegen, op loopafstand van alle highlights van Praag. Onze kamer was groot, comfortabel, schoon en niet gehorig. De service was uitstekend. Het personeel sprak ook Engels en was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. We hebben daar een heel plezierig verblijf gehad en wij bevelen dit hotel aan iedereen van harte aan.

General Manager, Falkensteiner Hotel Maria Prag, General Manager, 30-09-2014

Welcome Home! Greetings from Falkensteiner Hotel Maria Prag. Thank you for staying with us and thank you your great review. Hope to welcome you soon in Prag! Thank You!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Charles 16-06-2013

Keurig hotel met een gunstige ligging.

Ruime kamer met goede bedden. Ontbijtbuffet is prima. Vriendelijke receptie. Alles is vanuit het hotel lopend bereikbaar. Vlak tegenover het hotel bevindt zich een lekker restaurant, waar je goedkoop en smakelijk kunt eten.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Hilde09-06-2011

aanrader!

Zeer goed gelegen hotel, wij hadden een erg ruime kamer, service was goed en vriendelijk , zeer uitgebreid ontbijt maar het was wel vrij druk in de eetruimte, kleine wellnesruimte in kelderverdieping, kortom biedt alles wat je nodig hebt!

Gereisd met partner in juni 2011

• 8imeihuizen07-06-2011

Top locatie en goed hotel

We hadden op basis van internet beoordelingen een slecht bed, in gehorige kamers en matig ontbijt verwacht. Echter we hebben een prima verblijf gehad, niks te klagen!

Locatie top, direct bij station en bezienswaardigheden. Uitgebreid ontbijtbuffet. We hadden een rustige ruime kamer (twinbed) met goed matras (kamer 204). Prima service, zou het zo nog eens boeken!

Gereisd met partner in juni 2011

• 8linda en martijn09-08-2010

supergoede ligging voor stedenstripje

Aangezien we op het laatste moment hadden geboekt ( week van tevoren) hebben we een fijne prijs-kwaliteit verhouding ervaren. Dit hotel ligt dichtbij het nieuwe centrum, maar ook het oude centrum en de Moldau zijn op loopafstand. Dus lekker om aan het einde van de dag ff terug te gaan naar je hotel om te relaxen of je op te frissen. ondanks de ligging geen lawaai overlast gehad.

De kamer was mooi en schoon en de badkamer ook. Het bed was wel een beetje hard! Het ontbijt was prima, genoeg keus, maar niet superbijzonder. Ideaal voor ons was de gelegenheid tot prive parkeren. Het hotel was niet echt een gezellig hotel, dus verwacht niet om gezellig in de hotelbar te hangen met anderen. Ik zou het in ieder geval wel weer boeken.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Alex en Lonyta04-01-2010

Aanrader....maar...

We zijn er met de kerst geweest, 5 dagen. Als je gezellig aan de bar wil zitten en een leuk praatje wil maken met de barman/vrouw (17/18)dan kun je dat rustig vergeten. De manager zat thuis kerstmis te vieren dus voor ons gevoel was er op dit punt wel wat leiding nodig. De kamer was schitterend, we hadden kamer 208 dat is de kamer boven de entree met erker. Tip : Als je wilt handelen in handel ga dan naar de Aziaten onder de brug. Voor de rest is Praag een mooie stad met veel uitgaans mogelijkheden maar met ietwat stuggere mensen. Tip 2: Het hardrockcafe zit achter het oude stadsplein en gaaaaaaf. Zoek rondom het Hotel restaurantjes, veel goedkoper dan in het toeristische gedeelte maar pas op voor de fooi die ze zichzelf aanmeten 10 tot 16%.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 9Gerben en Janneke13-01-2009

Graag weer

Geweldige ligging, midden in het centrum en tegenover het centraal/metro station. De meeste bezienswaardigheden zijn prima aan te lopen. Het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels. Nette, moderne kamers. Wij hebben dit hotel tegen een zeer gunstige prijs kunnen boeken waardoor de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend te noemen was. Tip: Bezoek de dierentuin. Door Forbes magazine uitgeroepen tot the '7th best in the world'. Voor ons staat deze tot nu toe op 1.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Nelini28-12-2008

mooie schone kamers en dito badkamer

Een mooi hotel met vriendelijke medewerkers in de bar en bij de receptie. Fitness en sauna gratis; heerlijk. Ontbijt: het hotel kon de stroom gasten bij het ontbijt niet goed aan; warme gerechten waren niet echt warm, de varieteit in broodjes was slecht, maar er was meer dan voldoende beleg (hartig en zoet) aanwezig.

Gereisd met partner in december 2008

• 9M en H uit belgie05-10-2008

een aanrader

prachtig hotel, heel goed gelegen, heel vriendelijk. prima ontbijt buffet. bijzonder helpzaam aan de receptie. zekers een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9Karin18-06-2008

Een super hotel. Op loopafstand van het centrum. Je hebt echt geen openbaarvervoerskaart nodig. Prima ontbijt, mooie kamers en vriendelijk personeel. Een echte aanrader om de schitterende stad Paar te ontdekken.

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Falkensteiner Maria Prague info