Hotel Duo

23 reviews over Hotel Duo in het Nederlands

Aan te bevelen!

Thea en Ad
13-5-2018

Hotel Duo is een uitstekend hotel. Erg groot, maar modern en schoon. Het metrostation ligt aan de overkant met een lijn naar het centrum van Praag. Het ontbijt was prima. Van alles was er en voldoende, ondanks (soms) de drukte.

Fantastisch!

Henriet
14-4-2018

Geweldig hotel. Mooi, schoon en behulpzame medewerkers.

Dichtbij een metro/bus station. Beneden in de kiosk koop je een kaartje waarmee je enkele reis centrum reist of een kaartje waarmee je de hele dag in het openbaar vervoer kunt reizen. Tip: neem in het centrum ook eens een tram, dan zie je veel meer van het prachtige centrum!!

Prima hotel dicht bij Praag

Jacqueline
22-6-2017

Oogt bij binnenkomst ruim, licht en professioneel. Die indruk blijft als je er 3 dagen verblijft. Prima kamers, moderne, schone badkamer, ruime keuze bij ontbijt.

Openbaar vervoer richting Praag heel dichtbij. Vanaf vliegveld te bereiken met bus 119 (kaartje kopen met bankpas gaat prima), overstappen op metro A, dan overstappen bij Muzeum op metro C. Halte Strizkov uitstappen. Bij een van de uitgang staat Hotel Duo al aangegeven. Op terugweg naar vliegveld uitstappen bij Terminal 2.

Minpuntje: ze adverteren met zwembad en sauna: die zijn er wel, maar horen niet bij hotel. Moet je extra voor betalen. Wel 20% korting.

Goed hotel

Indy
16-1-2017

De ligging is ver van het centrum maar het ligt aan het metro station dus dat is totaal geen probleem. De service was goed, de mensen waren netjes. Wij hadden een goedkope deal gevonden op internet dus voor ons was de prijs kwaliteit verhouding goed. Het ontbijt vonden wij niet heel speciaal. Het lunch en diner aanbod was wel goed. Bestel alleen geen pizza, in Praag weten ze niet hoe je pizza moet maken. De kamers waren netjes fijne bedden mooie schone badkamer ook een mini koelkastje op je kamer. Het zwembad is ook mooi het zit naast de fitness en de game room waar je kunt air hockeyen poolen en bowlen (tegen betaling).

Mooi en leuk hotel dicht bij de metro

CLSR
6-1-2017

De kamers waren heel mooi en de bedden uitstekend. Ook werd elke dag goed schoongemaakt.

De kleedkamers van het zwembad waren zeer verouderd maar het zwembad was erg mooi

Oude reviews (archief)

Heel net hotel

Nieuwdorp
13-10-2016

Groot en goed hotel, wij hadden een suprior kamer deze zijn pas gerenoveerd en zien er super mooi en schoon uit, enigste puntje is de iet wat harde bedden.. Ontbijt is gewoon, voor ieder wat wils. Leuk klein zwembad maar word wel vaak zwemles in gegeven en dan mag er niet door de gasten in gezwommen worden (bij de suprior kamer krijg je gratis entree tot zwembad) vanaf vliegveld naar het hotel is heel makkelijk, neem bus 119 naar de metro, pak metro A naar muzeum en stap daar over op metro C, stap uit bij strizkof.

Gemengde beoordeling

Jos vreuls
26-9-2016

Hotel lijkt enigszins gedateerd, ontbijt is goed, maar ..... minpunt is dat het diner 's avonds niet warm was. In eerste instantie dachten we dat dit aan het late tijdstip van aankomst op de eerste dag te wijten was, echter ook de volgende dagen met vroegere tijdstip van dineren was het eten niet warm. Daarnaast weinig variatie in samenstelling diner.

Praag touroperator

F van de Coevering
3-11-2015

Praag”

Hotel Duo is zeker aan te raden. Goede ligging, zeer nette kamers, professioneel, veel mogelijkheden voor sport, sauna, fitness. Op een steenworp van de metro. Ontbijt is gigantisch. Daar het hotel niet in het centrum ligt is naar het centrum zowel als naar de autosnelweg rijden perfect. Lobby is wat lawaaiig. Restaurant is prima. Bussen storen aan de voorkant bij vroeg vertrek of late aankomst.

prijsvriendelijk megahotel

S
1-6-2013

mega groot hotel. aan snelweg dresden-praag, zeer gemakkelijk te vinden, veel parkeerruimte. dichtbij metrostation op wandelafstand. Metro rechtstreeks naar MUSEUM (Wenceslasplein). Propere kamers, goed ontbijt, avondmaal in buffet. Buffet ontvangt vooral groepen. Heeft zwembad, bowling en veel salons. Ook meerdere restaurantzalen.

Voor dit geld ideal hotel

A.Vis
2-9-2012

Hotel Duo in Praag is een Mega groot hotel. Zeker geen Top Hotel maar het ligt aan de rijksweg ( dus niet zoeken) je kan er perfect parkeren en het moderne metrostation is op 200 meter afstand. Je bent dus met 15 minuten in het oude centrum van Praag. Gezien de prijs en de ligging is dit een perfect budget hotel. Het geheel was behoorlijk schoongehouden wel wat gedateerd . Het ontbijt was ook niet top maar wel gewoon goed. Eitjes worden gebakken waar je bij staat ed. Maar het ziet er allemaal wat oud uit.

Kortom wij hebben het hier prima gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Duo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duo in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duo scoort een 8.01 uit 10 op basis van 31 reviews.