Camping Drusus

Camping Drusus
8,6

5 tips over Camping Drusus

bert_38, 19-8-2014
Ook leuk is een trip naar kasteel Karlstein op nog geen half uur van de camping. Maar je krijgt een overzicht van alle bezienswaardigheden bij de receptie als je incheckt.
Eduard, 18-8-2013
Trek er eens op uit in de omgeving, je zult verbaasd staan dat je zo dichtbij Praag zit, de camping in de natuurligt, en je zo weer in de natuur er op uit kan trekken, en......je zo makkelijk weer op de camping kan komen, ligt heel dicht bij de snelweg, dus geen problemen met komen en gaan
Renate Dijkhoff, 30-7-2013

De zoo! Dit is erg mooi aangelegd, ligt op een berg.

Shopping mall met grote supermarkt op 5 min. afstand met de auto.

Jos, 16-9-2012
Kaartjes voor openbaar vervoer bij camping al te kopen. Tip: bezoek de Skoda auofabriek. Reserveer dan wel van te voren, staat niet op de website maar het is wel wenselijk.
Brigitte, 26-8-2012
Praag natuurlijk, maar ben er van overtuigd dat er meer leuke bezienswaardigheden zijn in de buurt.