Camping Drusus

44 reviews over Camping Drusus in het Nederlands

Prima, maar niet overdreven

Jacqueline
27-7-2017

Ik ben het niet helemaal eens met alle top beschrijvingen tot nu toe. Het is inderdaad een prima camping, goede verbinding naar Praag maar zo super is het nou ook weer niet. Tenminste niet in het hoogseizoen. De plekken zijn niet gemaskerd en als je pech hebt, heb je weinig ruimte. WiFi is bijvoorbeeld niet op de hele camping. Waarschijnlijk als het druk is, valt de verbinding tegen of helemaal niet. Ik heb bijv. in de caravan geen WiFi. Douche muntjes kosten 20 czk of 1 euro. Tijdseenheid staat dan op 3 maar dat zijn volgens mij geen minuten. Je moet je haasten. Het sanitair is redelijk schoon. Maar met maar twee afwas pennen is het wel behelpen of wachten op je beurt. Al met al een prima camping maar je kunt het ook overdrijven.

De mensen zijn trouwens inderdaad wel heel behulpzaam en aardig. Voordeel is ook dat je niet van tevoren hoeft aan te geven hoe lang je blijft en je betaalt gewoon achteraf.

Prima voor een paar dagen

Yvette
17-1-2017

Ontvangst is veruit vriendelijk. De eigenaar Jiri, doet er alles aan om het je naar wens te maken. Vanaf de camping is een het goed te doen om met openbaar vervoer naar Praag te gaan. Kaartjes kun je bij de receptie krijgen. Op drie km afstand een groot winkelcentrum met Tesco, Ikea en sportzaken te vinden. Tesco is 24u pd open.

Camping is netjes maar eenvoudig. Sanitair mag wat mij betreft iets beter schoongemaakt worden. We verbleven naast een grote groep Franstalige jongeren. Nergens last van gehad. Bewaking loopt rond op de camping. Dat was wel even wennen, maar waarschijnlijk nodig. Al schrik je wel als de dame in kwestie met haar zakkam schijnt als je in de nacht naar het toiletgebouw wilt. Over het algemeen genomen, prima voor een aantal dagen als je Praag wilt bezoeken.

super camping

Marie
15-9-2016

Een super uitvalsbasis om Praag te bezichtigen. Top sanitair en zeer rustig. Aan iedereen aan te bevelen.

Prima camping met vriendelijk personeel.

Fam Croeze
23-8-2016

Kleine camping waar je prima kunt verblijven. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er rijdt een bus naar de metro. Lopen of met de fiets kan ook. Uitstekend sanitair en ook de rest van de camping ziet er verzorgd uit. Op de camping is een restaurantje aanwezig en er zijn elke dag verse broodjes te krijgen. Er is echter geen duidelijk plaatsindeling. Hierdoor kan het af en toe wat krap zijn. De WiFi is gratis en van uitstekende kwaliteit. Aanrader!

Geweldige camping met goede service!

Arnoud van Duren
10-8-2016

Leuk zo'n camping met een eigen brouwerij. Sfeer is hier fantastisch en je wordt overal goed in geholpen. Ook goed dat je meteen een kaart van Praag krijgt en een A4-tje met bezienswaardigheden. Ook staan daar de bustijden op en hoe je naar Praag kan komen.

Een aanrader

Riet en Joop
7-8-2016

Via bus en metro is het centrum van Praag makkelijk te bereiken. Voor senioren 65+zelfs gratis.

Een schitterend sanitair gebouw van Nederlands fabrkaat.

Een groot winkelcentrum via sluipweg bereikbaar.

Gratis sterke Wifi over de hele camping.

Fijne schone camping

Fam. A. Verweij
8-6-2016

Zeer geschikt voor bezoek aan Praag. Binnen 40 minuten in de binnenstad met bus en metro.

Landelijke omgeving. Heel schoon sanitair en een hele aardige eigenaar die erg behulpzaam is.

fantastisch

Fam van der Linden
23-9-2015

We hebben genoten van Praag en de ontzettend schone en rustige, mooie camping in de buurt. Makkelijk met openbaar vervoer naar Praag te gaan en behulpzame vriendelijke eigenaar, aanrader dus.

Fijne week gehad

Ria van der horden
4-9-2015

Dit is een prima camping om een paar dagen naar Praag te gaan,

Prima verbinding binnen 35 min in Praag.

Mooi en schoon sanitair.

Nette en goed georganiseerde Camping.

Jan en Justine
14-8-2015

We hadden vooraf gereserveerd en bij aankomst stond alles inderdaad netjes vast. We kregen de sleutel van ons hutje welke erg ruim was en voorzien van koelkast.

Het was een aangenaam verblijf met zeer schone en goed werkende sanitairruimtes. Altijd warm water in douches.

De eigenaar is erg behulpzaam en doet erg zn best om je van de juiste informatie te voorzien in zn redelijk Engels.

Op de camping is ook een gezellig restaurant waar je lekker en goedkoop kan eten.

De locatie van de camping is rustig en toch aan de rand van Praag. In 20 minuten lopen ben je bij een metrostation waarmee je 20 minuten later in hartje Praag weer uitstapt.

Kortom een fantastische camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drusus in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drusus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.