Hostel Czech Inn

Hostel Czech Inn

8.3Fantastisch

Tsjechie, Praag, Praag

Op vakantie geweest naar Czech Inn?

8.3Fantastisch

Hostel info

Meer hostel info

4 reviews over Hostel Czech Inn

• 2018
    9Daphne18-11-2018

Het is onwijs netjes. Veel douches op de gang die modern ingericht zijn, en nog belangrijker schoon even als het andere sanitair. Personeel is heel vriendelijk en het is gelegen bij een tram lijn die dwars door praag zelf gaat helemaal tot de burcht. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Wesley Uuldriks01-03-2012

Een absolute aanrader

Het Czech Inn hotel in praag is een hotel op een prima locatie. Lopend ruim een half uur van de binnenstad, met de tram (die praktisch voor de deur langs loopt) is het nog maar een kwestie van 5 minuten. De tram gaat overdag iedere 3-5 minuten. De service is uitstekend, ze bellen graag een restaurant o.i.d. om een reservering voor je te maken, maar ook een paar pagina's laten printen is bijvoorbeeld ook geen probleem. Het enige minpuntje is het ontbijt. Via booking.com kost dit 6,5 euro p.p. per dag, in het hotel zelf kost het maar 120 CK (bijna 5 euro p.p.), maar het is het niet waard. Er zitten vele bakkers in de zijstraten bij het hotel waar je voor nog geen paar euro een goed ontbijt kunt samenstellen.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Jeske30-05-2011

Super hotel!

Wij hebben eind mei met 12 man in 2 appartementen gezeten. De appartementen zijn extreem ruim opgezet en hebben een mooie regendouche. De prijs/kwaliteitverhouding van het appartement is erg goed! Er miste alleen een tv. De sfeer in het hotel is prettig waarbij veel mogelijk is en men bij de receptie erg behulpzaam is (ze hebben meerdere restaurants op ons verzoek gebeld om te reserveren). Ontbijt (tussen 8 en 12 uur) is eenvoudig maar prima verzorgd. Het hotel ligt dichtbij het tramstation en er zijn diverse winkeltjes in de buurt. Als we ooit nog eens naar Praag gaan, gaan we zeker terug!!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 7Iris09-04-2011

Mooi hostel

Van 28 maart tot en met 1 april was ons verblijf in dit hostel.

Met 4 personen hadden we een kamer met 2 stappelbedden, de bedden waren erg goed en kamers waren aardig ruim.

Onder het bed waren 2 lades 1 voor wie boven lag 1 voor wie beneden lag.

Wat wel jammer was is dat je maar 2 stopcontacten had, want we moesten 4 telefoons opladen 4 camera´s, en dan is het sons wel lastig

Je had een pasje nodig om de lift te gebruiken en om de deur van je kamer los te krijgen.

´s ochtends was er tegen betaling ontbijd in het café van het hostel. Het was een goed ontbijt, brood, bolletjes, kaas, ham, ei enz.

In het hostel verkochten ze ook OV-kaarten wat erg handing was want de tram stopt voor de deur!

Gereisd met vrienden in maart 2011

Hostel Czech Inn info