Hotel Clarion Prague City

Hotel Clarion Prague City

9Fenomenaal

Tsjechie, Praag, Praag

Op vakantie geweest naar Clarion Prague City?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Clarion Prague City voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Clarion Prague City

• 9H. van Bemmel13-07-2013

Uitstekend en betaalbaar Praags hotel.

Hotel op loopafstand van het historische centrum, aan een rustige straat, trams en metro om de hoek. Neem tramlijn 22 en je bent in 20 minuten bij de befaamde burcht. Voor de deuir een parkje met overdag marktraampjes. Diverse restaurantjes (vooral Italiaans gericht) en kleine supermarkten in de directe omgeving. Uitstekende geluidsisolatie. Je hoort niets van buiten en ook niet van aangerenzende kamers. Dubbeldikke ramen die trouwens niet open kunnen. Dmv een prima werkende en stille airco kun je het klimaat op de kamer goed regelen. Toen wij er waren, was het buiten zeer warm maar op de kamer merkte je daarvan niets. Ook 's nachts stil, lekker koel en niet benauwd. Mooie ruime kamers, prima bedden (wat zachte kussens) en een heerlijk ruime en volledig ingerichte badkamer. Alles zeer schoon met dagelijks verversing van handdoeken etc. Ontbijt was goed en uitgebreid. Kortom een zeer aanbevelenswaardig hotel voor een kort verblijf in Praag tegen ook nog eens een zeer concurrende prijs.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10relratje24-09-2012

Geweldig hotel!

Al bij binnenkomst wordt je super vriendelijk onthaald. Je kamer wordt meteen in orde gemaakt. Die blijkt gewoon super te zijn! Grote kamer, prachtige badkamer met groot ligbad. Minibar, kluisje TV internet alles is aanwezig. Het ontbijt is zeer uitgebreid, warm koud en er wordt continu bijgevuld. Diverse warme en koude dranken, yoghurt, fruit, eieren, bacon je kunt het niet opnoemen zoveel keus. En ook elke dag afwisseling in het ontbijt. Het personeel is er super vriendelijk. Op het terras kun je heerlijke cocktails drinken, of een glaasje wijn, fris of wat ook. Wij hebben zelf niet gegeten verder in het hotel maar wat we gezien hebben zag er goed uit. De clubsandwich heb ik wel op bij de lunch en die was ook erg lekker. Er zit een bank 2 deuren verder op en zo'n 50 meter verder zit de metro die je in no-time naar old town brengt. Je kunt het overigens ook lopen via een prachtige "boulevard".

Gereisd met partner in september 2012

• 8dietervda23-02-2012

Recente, modern hotel met goede ligging.

Recente hotel (2010) met goede ligging t.o.v. het centrum.

Vriendelijk onthaal aan de receptie, ook het personeel in de ontbijtruimte was vriendelijk.

Kamers zijn nieuw en modern. Ook zeer proper! Alles wat je nodig hebt op de kamer is aanwezig. Ook internet en koelkast.

Het ontbijt vond ik persoonlijk wel wat minder, niet erg uitgebreid. Het werd ook niet echt aangevuld, dus als je wat later kwam eten was de keuze nog minder.

Algemeen gezien een zeer goed stadshotel dat ik zeker zou aanbevelen.

Gereisd met partner in februari 2012

Hotel Clarion Prague City info