Hotel Carol ***

8,3

Weer vandaag-4°-12°

16 tips over Hotel Carol

Phillip, 18-9-2015
Parkeer de auto in de garage en koop voor 5 euro een metrokaart voor 5 euro (24 uur) of eentje voor 12 euro 50 (48 uur). Deze kaarten kun je bij de receptie aanschaffen
Wil, 12-6-2015

Hotel ligt dicht bij de metro en tram.

Goede verbinding.

Als je een kaartje in het hotel koopt voor 3 dagen, kan je hiermee de hele stad doorkruizen. Ook het tandradbaantje naar de soort eifeltoren kan je hiervoor gebruiken.

Rob Alsemgeest, 22-6-2014
Een tip voor andere de zoo van praag is mooi en ideaal te bereiken met openbaar vervoer

marcoborkent, 23-5-2014
Naast de vlakbij gelegen O2-Arena is een groot winkelcentrum met allerlei winkels (vooral mode). Daar is ook de grote supermarkt Interspar, ideaal om wat boodschappen te halen!
berthuizing, 30-9-2013
Neem vanaf het vliegveld het OV naar het hotel. Voordelig, bijna een uur reizen met bus 100 (naar metro B) of 119 (metro A en B). Haal kaartjes bij het loket van de DPP. Links aanhouden als je uit de aankomsthal komt. Neem direct een meerdagenkaart (1, 2 of 3 dagen).
Tompoesje, 2-8-2013
Wilt u vroeg gaan slapen? Vraag dan kamer aan de straatkant. Kamers aan patio zijn rumoerig vanwege terras. Wilt u laat wakker worden? Vraag dan kamer aan patio: Bouwwerkzaamheden aan straatkant beginnen om 06:30 uur en duren tot ongeveer eind 2013/begin 2014.

loony, 5-7-2013

Zeker eens blijven eten in het hotel zelf, eten is de moeite waard.

Metrotickets en stadsplannen zijn aan de receptie te koop

A.M., 8-3-2013

Praag leeft ook 's nachts en daar moet je rekening mee houden. Onze kamer had geen airco en met temperaturen van 30 á 35 graden wilde je 's nachts gewoon het raam open. Vaak werd je dan wakker van de herrie op straat.

Tijdens ons verblijf was er een bouwput aan de overkant. Die werkten van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en ook in het weekend.

Ook is het geen straat om 's avonds nog doorheen te lopen in het donker. Een beetje luguber.

Tjeerd, 3-12-2012
Als je uit het hotel loopt loop dan 10 meter naar links loop dan om de hoek van het hotel en loop +- 250 meter en je heb de metro naar het centrum
Fred, 26-10-2012

Reserveer de hotelparking.

Neem een taxi naar restaurant Mozaika. Prima!