Hotel Carol

146 reviews over Hotel Carol

• 2019
    5Tara Edoo10-09-2019

Leuk hoor

Praag is mooi. Hotel personeel is onvriendelijk en racistisch

Gereisd met vrienden in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Hans04-01-2019

Geweldig

Goed schoon hotel met vriendelijk,behulpzaam personeel. Ontbijt en diner voortreffelijk. Kamers goed. Vijf minuten lopen van de metro.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    8Annemieke Wildeman04-08-2018

Voor herhaling vatbaar!

We hebben een ontzettend fijn verblijf gehad in hotel Carol. Het personeel was vriendelijk, de kamers schoon, eten prima, heerlijke cappuccino ;-) en een prima ligging. Met de metro is de hele stad goed bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Johan12-01-2018

Mooi rustig hotel net buiten het drukke centrum

Goed ontvangst,lekker en goedkoop eten, via metro ben je zo in het centrum

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

7Arjen Boeve06-08-2017

Prima hotel zonder airco.

Prima onderhouden en schoon hotel. De metro ligt op 2 minuten lopen, met een metrokaart (die je in het hotel kan kopen) kun je voor een paar euro overal in de stad komen. Een groot minpunt aan het hotel is de airco, of althans het ontbreken daarvan. In de zomer kan ik dit hotel dus afraden, onze kamer grensde aan een hal met glazen dak, in de kamer was het gemiddeld 30 graden. Echt niet te houden dus. Dit is verder ook het enige echte minpunt. Eten en drinken is zeer goedkoop en prima, prijs/kwaliteit verhouding is oké. Maar de nachten waren niet fijn. Praag is een prachtige stad, waar je makkelijk een weekend van alles kan zien tegen spotprijxen5 (vlak buiten het centrum). In de winter was mijn beoordeling vast hoger geweest.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Familie van Ostaden22-09-2016

Zeer goed hotel, prima service!

We zijn hier voor de tweede maal. Heerlijk hotel om Praag te ontdekken! Vriendelijk ontvangen. Fijn dat we de auto op de binnenplaats konden parkeren. De kamers zijn prima en worden goed schoongemaakt. Hotel ligt ongeveer 200 meter van de metro . Ook een gezellig winkelcentrum in de omgeving (bij het O2 Arena). We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Kimberly De Gheselle23-08-2016

Mooi, kleinschalig, gelegen hotel!

Het hotel is gelegen vlakbij een winkelcentra en een metrostation. Dat is heel handig om zo het historisch centrum van Praag te bereiken. De mensen aan de receptie helpen je daarmee graag ook verder. Ze geven je informatie en dergelijke. Al is de man die de wacht houdt in de nacht minder vriendelijk. We moesten uitschenken en dat ging er nogal wat onvriendelijk aan toe, zeer gehaast enzo. Waarschijnlijk omdat hij geen slaap kon vatten, geen idee.

Wij kwamen rond 12u toe en onze kamer was klaar waardoor we niet hoefden te wachten tot 14u, de inchecktijd. De kamer was heel net, voldoende ruimte voor 2. Wat wel jammer was is dat het bed bestond uit twee aparte bedden. De nachtkastjes stonden op wieltjes dus met een kleine draai verschoven de bedden al snel uiteen. Verder is er weinig plek om handdoeken of zwemgerief te laten drogen, rekjes zijn er bijna niet. De minibar was volledig gevuld en daar kan je van genieten voor een kleine prijs. De kamer werd ook elke dag schoongemaakt, hier niets op aan te merken. Het zwembad is inderdaad heel klein, zoals hieronder beschreven. Een frisse duik kan je er wel nemen. Het water is vrij koud maar daar wen je aan. Er is naast het zwembad een gezellig terras waar je 's avonds nog even kan genieten van een drankje, wat ook kan aan de lobby.

Het ontbijt s'morgens was in buffetvorm. Er was vanalles aanwezig: koffiekoeken, vers fruit, verschillende soorten brood, beleg, koffie, fruitsap.. Alles wat je maar wensen wil. Aangezien het hotel zeer kleinschalig is, is het wel soms zoeken naar een plekje. Wij moesten bijvoorbeeld op de tweede dag bij onbekende mensen aan tafel zitten, leuk maar liever niet voor mij.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8X.Jensen26-06-2016

Perfecte locatie !

Bijna helemaal perfect en goed bevallen. Op een klein dingetje na, geen airco. Maar ja dan maar de ramen wijd open zetten. En betalen voor de sauna, maar ben er dan ook niet in geweest. Maar voor de rest goed ontbijt niks te klagen. Zwembad is gewoon en simpele zwembad, netjes en schoon. Betreft de locatie is echt perfect. Op 5 min. lopen heb je en metro halte. Tegenover de arena ( naast het winkelcentrum ). Het is altijd fijn om en winkelcentrum in de buurt te hebben. Met de auto naar het centrum is dan ook echt overbodig. Het zijn enkele haltes afhankelijk waar je heen wilt in de stad, je hoeft niet eens over te stappen. We hebben in de avond geen gebruik gemaakt van het restaurant of de bar, maar de stad heeft alles natuurlijk. Personeel ook zeer vriendelijk. En we mochten eerder inchecken omdat wij 3 uur te vroeg waren !! Dat was wel fijn.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Wilma10-05-2016

Prima hotel voor citytrip.

Hotel lag op een gunstige ligging om met de auto naar Praag te gaan. Mooie ruime kamer en een goed ontbijt. Vanaf het hotel een goede metroverbinding naar het centrum. In het hotel zijn metrokaartjes te koop voor drie dagen. Aanrader voor als je met de auto naar Praag gaat.Praag is een prachtige stad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Phillip18-09-2015

Goede uitvalsbasis voor Praag

Hotel ligt net buiten het centrum van Praag en op loopafstand van de gele metrolijn. Ideaal om goedkoop van de stad Praag te kunnen genieten. Alle kamers zijn gerenoveerd en zien er keurig netjes uit. Hotel beschikt over een eigen inpandige parkeergarage waar de auto veilig staat. Het restaurant is niet van hoge kwaliteit en het personeel in de bar is soms wat traag. Avondeten in het hotel vonden wij niet zo lekker. Beter is het om gewoon lekker in het centrum ergens te gaan eten. Verder is het hotel netjes, ontbijt zeer uitgebreid. Zeker drie sterren waard.

Gereisd met partner in september 2015

Hotel Carol info