Appartement Benediktska Apartments

Appartement
Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Benediktska Apartments voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Benediktska Apartments in het Nederlands

Geweldig, en midden in het centrum

Marjolein
6-11-2011

Wij hebben genoten van dit appartement midden in Praag. We konden zo overal naar toe lopen, en er zijn volop restaurantjes en cafés in de buurt. Vooral de cocktailbar viel bij ons goed in de smaak. Praag is prachtig. Er was te veel te zien. Helaas waren we er maar 3 dagen, dat was veel te kort.

Wij waren met de auto. Die hebben we in de buurt geparekeerd, vlakbij de rivier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benediktska Apartments in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benediktska Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.