Hotel Belvedere

Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel Belvedere

• 7Rob Beerenfenger08-01-2019

Geen Praag met kerst

Met kerst met de bus naar Praag leek ons leuk, maar het was er erg druk, dus niet leuk meer. De kerstsfeer viel ons tegen. Ook hotel Belvedere scoorde niet hoog met kerstsfeer. Matras was duidelijk aan vervanging toe. (per persoon een kuil) Ontbijt was prima en voor het diner is het zeker geen aanrader. Drie dagen achtereen kip op het menu en exact drie dagen hetzelfde dessert. Weinig - geen sfeer bij het kerstdiner.

• 8Noud17-04-2014

Goed hotel nabij het centrum

We hebben in hotel Belvere een prima week doorgebracht. Hotelpersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam, kamers waren goed in orde en zagen er netjes uit. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet. De stad is beloopbaar, maar je kunt ook eenvoudig de tram nemen en dan ben je voor een euro in het centrum.

• 6mense11-11-2012

bij uitstek geschikt voor een kort bezoek

Hotel ligt in een buitenwijk van Praag, maar heeft een metrostation op ongeveer 500 meter. Ons verblijf werd enigszins ontsierd door een groep scholieren, die de lobby als het hunne beschouwden. Het personeel is echter uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet kent geen grenzen.

• 8Esther en Maarten09-04-2009

goede uitvalsbasis

Leuk klein familie hotel, met niet meer dan 20 kamers net buiten het centrum maar met alle openbaar vervoer binnen loop afstand. Kleine kamers en iets gehorige kamers, maar verder netjes en schoon. Bediening aan receptie vriendelijk en behulpzaam, bij het ontbijt iets minder(ochtendhumeur?) Voor steden trip een goede uitvalsbasis!

Met oudere kinderen

• 7C. Lammerse12-01-2009

goede prijs/kwaliteit verhouding

Hotel Belvedere* in Praag is een prima hotel. Goede service, schone en ruime kamers en prima ligging tov centrum.

• 9Vd Oetelaar06-08-2008

goed hotel

Op loopafstand van centrum. Mooie ruime kamers. Voldoende handdoeken. Airco. Mooie ruime badkamer (douche mocht wat groter zijn). Uitgebreid ontbijt. Veel eetgelegenheden in de buurt. Prijs viel niet tegen. Auto in parkeerkelder hotel (was wel prijzig), maar stond mooi veilig.

Familie

• 7Nicky26-05-2008

Gunstige ligging ten opzichte van het centrum, ongeveer 15 minuten lopen. Uitgebreid ontbijtbuffet, ook om 09.30 (half uur voor sluitingstijd) nog volop keuze. Nette, schone kamers, niet al te groot. Er is een parkeergarage maar daar kunnen slechts 6 autos staan. Reserveren is dus noodzakelijk. In de buurt van het hotel zijn wel parkeerplaatsen aanwezig, deze zijn alleen gratis in het weekend.

• 5Lotte Aarts30-04-2008

Prima hotel, alleen het personeel (receptie ed) kon wel iets vriendelijker. Werd nog niet eens gevraagd of we een leuk verblijf hadden gehad! Er werd alleen naar onze sleutelkaart gevraagd verders niets. Verder werden vieze handdoeken wel weggehaald maar er werden geen nieuwe voor in de plaatst gehangen, en de bedden waren ook niet netjes opgemaakt (de helft van het matras zelf was nog zichtbaar). Het eten bij het ontbijt was goed te eten, redelijk ruime keuze ook! Volgens mij houden Tsjechen ook erg van warme ruimtes, in het hotel en in andere gelegenheden stonden overal de verwarming aan terwijl de zon buiten volop voor zeker 20 graden zorgde! maar mocht de pret niet drukken voor de drie dagen want Praag is zeker de moeite waard!

• 8Ben24-01-2008

Prima hotel! Eten was niet geheel naar mijn smaak maar voor plaatselijke begrippen goed. Je hebt als je de straat uitloopt een prachtig uitzicht over de hele stad. Wandelen (20 min) gaat sneller dan het openbaar vervoer.

• 8remco schouten31-08-2006

overgeboekt naar dit hotel. Mooi hotel met communistische eetzaal. Goede ligging met openbaar vervoer, nette kamers en een goed ontbijt. Zeker goed hotel om nog eens terug te komen in praag

Anders

1 tip over Hotel Belvedere

• mense, 11-11-2012

Praag heeft een fantastisch centrum en bij nacht een weergaloos uitgaansgebied. Zoals iedere grote stad (let op je zaken) en vooral bedelaars. Praag rond de kerst is een aanrader, zoals de vele kerstmakten. zo die er zijn op bv het Wenceslasplein, of op het Stare Mesto.

0 vragen over Hotel Belvedere

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenVegetarisch

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald