Hotel Bellagio ****

8,3

Weer vandaag1°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Bellagio voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bellagio in het Nederlands

Een top Hotel en alles op loopafstand

Fam. Wilman, 10-5-2009

Van 1 t/m 5 mei 09 in Hotel Bellagio gezeten, Wij hadden een prachtige grote kamer, met grote badkamer met ligbad, allemaal goed schoon, vriendelijk personeel en een prima ontbijt in de prachtige kelder van het hotel.Ligging perfekt hebben alles lopend gedaan, 5 minuten van de Joodse Synage, 10 min. van de Karlsburg en 20 min. naar de Praagse Burcht.Wij hebben heerlijke dagen gehad in Praag en wat is daar veel te zien

Erg mooi hotel, goede ligging in de Joodse Wijk, veel is

Lyssa en Heidi, 24-3-2007

Erg mooi hotel, goede ligging in de Joodse Wijk, veel is op loopafstand. Erg mooie, schone en sfeervolle kamers. Vriendelijke en Engelssprekende werknemers. Wij hadden dit hotel geboekt en waren veel goedkoper dan de normale kamerprijs uit. Aanrader!!

Prachtig pas gerenoveerd hotel midden in het oude Centrum van Praag, Joodse Wijk.

Mooie smaakvolle kamers.

Veel Italiaanse bezoekers. Breakfast is eenvoudig, maar geserveerd in hun prachtige kelder. Aanrader, wel redelijk hoge prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellagio voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellagio in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellagio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellagio scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.