Hotel Askania ****

Weer vandaag3°-2°

4 reviews over Hotel Askania in het Nederlands

Prima hotel!

Hans + Gerda, 31-5-2012

Het hotel is in 2010 geopend, maar ademt nog steeds een sfeer van nieuw uit. Het ligt ongeveer 4 km van het centrum, maar de tram is vlakbij.

Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is geweldig, veel keus met enkele opvallende produkten: appelpannenkoek en pepsels (!). Na 09.00 wordt het ontbijt niet meer aangevuld, dat is wel een minpunt, want als iets dan op is, is het ook echt op.

De kamers zijn schoon en netjes.

De sauna is te reserveren voor € 10,-- per 1,5 uur. Het zwembad kost € 6,-- per uur. Dat is wel een tegenvaller. Vanaf het vliegveld is het met de bus, de metro en de tram ongeveer 1,5 uur reizen naar het hotel. Op de info bij het vliegveld kregen we een routebeschrijving mee.

mooie stad

coby oosenbrug, 14-2-2011

goed hotel,prima eten,goede service,de kamers waren schoon en netjes

Beetje een tegenvaller, waar die 3 sterren aan te danken zijn weet ik niet want ik heb in comfortabelere hotels gelogeerd met minder sterren. Het deed mij, ruim 15 jaar na de val van de Muur, nog erg Oostblok-achtig aan.

Als alleenreizende was mijn kamer net een bezemkast met amper voldoende ruimte voor een 1-persoonsbed (keihard matras), een kast en tv (alleen Tsjechische kanalen). Gelukkig wel schoon. Geen mini-bar, föhn oid, kluisjes te huur bij de receptie. Het ontbijt was niet best, de broodjes keihard en uitgedroogd. Wel een ruime keuze aan beleg. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt buiten het centrum vlak achter een redelijk drukke straat met wat winkeltjes. Met de tram (lijn 11, halte Namesti Bratri Synku of Horky) zit je binnen een kwartiertje in het centrum, bij Muzeum kun je overstappen op metro's A + C. Helaas weinig eetgelegenheden in de buurt (2 pizzeria's + 1 Chinees restaurant).

Gezellig family hotel

Toussaint Bon, 30-8-2006

Gezellig family hotel. Vriendelijk en hulpvaardig personeel aan de receptie. Zeer verzorgd ontbijt buffet. Gratis kluisjes bij de receptie.Tramhalte op 100m,naar metro Flora.20 min. tot centrum. Beetje grauwe buurt. Maar om te slapen o.k.

We hebben een aantal aanbieders voor Askania voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Askania in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Askania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Askania scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.