Hotel Aron

Meer hotelinfo

16 reviews over Hotel Aron

• 2Anoniem05-03-2019

Vreselijk vies en verouderd

Vreselijk oud en gedateerd hotel wat vanaf binnenkomst tot aan de kamerdeur stonk naar het zweet van een van de medewerkers. (En wij zaten op de tweede verdieping) Echt niet te harden. Bedden waren gewoon versleten net als eigenlijk het hele hotel. Personeel achter de receptie was bijzonder onvriendelijk. Uiteindelijk zijn we dezelfde dag vertrokken en hebben een kamer in het hotel om de hoek geboekt a 35 euro per nacht. We hebben er ook niet gegeten, gezien de lucht in het hotel lan ik me ook noet voorstellen dat ik daar ook maar 1 hap zou durven eten.

Qua ligging is het verder prima. Je stapt zo op de bus en bent in No time waar dan ook in de stad. Het openbaar vervoer is prima geregeld in Praag en spotgoedkoop.

• 2018
    4Sharon B15-11-2018

Niet persé m'n favoriet.

Hotel is voor de prijs prima, maar qua locatie wel verder weg van de stad zelf. Volgende x zou ik kiezen voor een hotel meer in de stad en daar zeker wat meer voor neertellen. Hotel kan wat onderhoud gebruiken.

Met vrienden

• 3Hanny09-11-2018

Niet nog een keer

Goedkoop hotel, buiten het centrum, centrum goed bereikbaar met openbaar vervoer of met Uber taxi. Receptie correct, maar onvriendelijk. Bedden slecht en smerig, dekbed, matras, kussen vol vlekken ( bloed, geel)en haren. Goedkoop had ook schoon kunnen zijn... Op de kamer geen mogelijkheid om koffie of thee te maken.

• 7Gerda12-10-2018

Stad zeker aan te raden

Citytrip naar het prachtige Praag, hotel op loopafstand tramhalte, lijn 9 naar centrum. Hotel in rustig gebied net buiten centrum, beetje oud maar netjes en eenvoudig ontbijtbuffet, voor citytrip prima hotel

• 6Marly16-04-2018

Prima voor een weekendje

Prima hotel vlakbij tramstation (5 min lopen) waarmee je binnen 20 a 30 min in het centrum bent. Verwacht geen luxe, het is wat gedateerd maar verder wel prima. Ontbijt stelde niet veel voor maar prima om de dag mee te beginnen.

• 8Martin27-03-2018

Voor herhaling vatbaar!

Fijne aankomst. We werden verwacht en dat voelde goed. De kamer viel alles mee. Tsjechische soberheid maar schoon. Super ligging ten opzichte van het centrum. Met het openbaar vervoer (sowieso aanrader) goed te bereiken. Ligging is rustig. Nette wijk met lekkere pizzeria om de hoek. Bedden zijn wat hard maar we hebben heerlijk geslapen. Personeel was vriendelijk. Ontbijt boven verwachting. Onder andere in Tsjechië is het normaal om een leeg bord niet voor iemand te laten staan, deze wordt dan ook zsm afgeruimd. Zijn wij niet gewend, maar is dus eigenlijk een zeer vriendelijk gebaar. Kortom: wij willen nog een keer naar Praag maar dan met de kinderen. PS: de dierentuin is echt een aanrader en ook met OV goed te bereiken.

• 6Jeanine01-03-2018

Matig

Ontbijt was standaard, personeel aan de balie was niet erg vriendelijk voor de rest was het personeel wel goed. De bedden waren keihard en de kussens waren ook niet echt kussens te noemen. Badkamer was verder prima en je bent ook zo in het centrum.

• 7Miek26-02-2018

Prima hotel voor een citytrip

Ik hield mijn hart vast na het lezen van eerdere reviews, maar het is mij reuze meegevallen. Lief, klein hotel in een rustige straat in een buitenwijk van Praag. Inderdaad wat gedateerd maar wij vonden dat eerder charmant dan storend. Winkels, restaurants en bushalte op 2 minuten lopen. Binnen een kwartier zit je met lijn 207 in hartje stad. Of binnen 10 minuten met Uber Pop voor 110 Csk (€ 4,50). Prima kamer, beide nachten heerlijk geslapen. Buiten was het -12, maar in de kamer was bet heerlijk. Badkamer is erg basic, met een douchegordijn. Het ontbijt is oké, niet heel uitgebreid maar een prima basis om op pad te gaan. Hotelbar stelt weinig voor, maar er zijn cafés om de hoek.

Met oudere kinderen

• 2017
    3Hil29-11-2017

Nooit meer

Waa heel vies in de kamer. Op de tegels in de badkamer zat viezigheid. Op de gordijnen zaten vlekken. De kamer was heel koud. We hebben onder 4 dekbedden gelapen om het een beetje warm te krijgen. De ramen sloten niet goed dus tocht.In de kastjes lag nog zakjes met afval van vorige mensen. En de tot overmaat zatten er witten vlekken aan de zijkant van het bed. Ik wil niet weten wat dit was.Dit hoten is zeker geen sterren waard.

• 6Margriet26-11-2017

Prijskwaliteit goed

Het ontvangst was niet vriendelijk. Dat valt mij trouwens erg op dat de Tsjechen in het algemeen niet vriendelijk zijn. Kamers waren klein maar goed, inderdaad er lag wel stof op de plinten en de badkamer was oud-bollig en niet super schoon maar handdoeken etc. goed schoon. Ontbijt was erg goed qua prijskwaliteit er was genoeg en ook genoeg keuze. Wij waren twee nachten hier en wij hadden niets te klagen. Wij sliepen (wel gehorig) er (op goede bedden) en maakten gebruik van het ontbijt en dat was het. Daarom is dit hotel hiervoor uitstekend geschikt. Room 207.

0 tips over Hotel Aron

1 vraag over Hotel Aron

• corrry, 07-01-2019

openbaar vervoer

welke bus gaat naar hotel Aron

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats