Kleine hotelsWeer vandaag10°-1°
8,9

52 reviews over Hotel Arbes - Mepro in het Nederlands

Verblijf in hotel was prima

Jan Schipper,
18-12-2017

Gastvrij en ze doen alles voor je. Kleinschalig maar bijzonder leuk met ontbijt in de oude wijnkelder. Prima sanitair, goede gastvrouwen en een goed ontbijt. Personeel van het hotel staat klaar als het nodig is. Super !!!

Gereisd met partner in december 2017

Perfecte uitvalsbases en een aanrader!

Jenny,
29-8-2017

Vriendelijk personeel. Kunnen je veel tips geven en helpen je graag.

Minder dan 5 minuten van de bank, bakker en tram.

Groot winkelcentrum met bioscoop is 1 straat verder.

Heerlijke wandeling naar centrum via 1) brug of 2) Kampa = mooi parkje in nog geen 30 minuten.

Ontbijt is prima, genoeg keuze in een knusse mooie kelder.

Kamer is in zomer erg warm (geen airco). Wel kunnen de ramen open en staat er een ventilator. Eigen Bad en wc (2 aparte kamertjes).

Wifi werkt 's ochtend en 's middags prima. 's Avonds laat werkt hij niet zo heel goed.

Eigen afgesloten parkeerplaats (wel duur en krap, maar je auto staat veilig).

Als je naar buiten gaat, lever je je kamersleutel in. Zo kun je hem niet kwijt raken. Prima systeem. Bellen bij voordeur om binnen te komen als extra beveiliging. Ook prima!

1 tip, ze hebben bij het ontbijt geen broodmes, dus wij hebben iedere ochtend onze eigen gebruikt (met het smeermes krijg je het brood niet door).

Hotel = perfecte uitvalsbases en een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel prima hotel

M&A Jones,
25-8-2017

Prima service, goede ligging zodat alles beloopbaar was. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, grote keuze. Liftje aanwezig. Veel informatie over bezienswaardigheden aanwezig. Tram bijna voor de deur. Op zeer korte afstand groot, overdekt winkelcentrum, met vele goed betaalbare eetgelegenheden.

Gereisd met partner in april 2017

D-reizen

Het was een goed en redelijk geprijsd hotel

R van Valen,
21-5-2017

Het ontbijt was erg goed. Bedden waren goed, hebben er heerlijk geslapen..

Gereisd met vrienden in mei 2017

Pima hotel voor stedentrip

Rob
28-2-2017

Hotel Arbes is goed gelegen vlak naast een tram-station met directe verbindingen naar de burcht, oude centrum of bushalte van het vliegveld. Kamer was voldoende groot en de bedden goed. Badkamer is alleen zeer gedateerd. Het ontbijt volstaat. Er is voor ieder wat wils, maar geen overvloed aan keuze. Verwacht geen overdaad aan luxe, maar daar is de prijs ook niet naar...

Gereisd met partner in februari 2017

Ideaal voor ons stedentripje Praag

Petra
7-1-2017

Goede uitvalsbasis voor stedentrip. In de buurt van openbaar vervoer. Op loopafstand van het oude centrum. Ca 20 min. Schone kamers, goed ontbijtbuffet. Super vriendelijk en behulpzaam medewerkers in het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Heerlijk hotel

Marcel Samuels
10-12-2016

Net iets buiten het centrum, direct aan de weg naar het vliegveld, dus zeer centraal gelegen dit hotel Arbes. Vriendelijk personeel wat goed Engels of Duits spreekt. Kamers zijn groot en schoon, ook voorzien van thee en koffiefaciliteiten. Ook in dit hotel kaartjes voor openbaar vervoer te koop, wat handig kan zijn. Eigen parkeerplaatsen (huur)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Kamer voldeed, maar moeten douchen in een (klein) bad en dan de douchekop in je handen moeten houden, vind ik toch echt waardeloos (en voor ouderen ook echt onveilig). Ook het ontbijt viel mij tegen. Geen vers fruit; wat slappe komkommer en tomaat en droge broodjes/ een blauwgekookt eitje/ en slappe, overjarige rijstwafels.......De yoghurtjes daarentegen waren prima en de koffie ook echt lekker. Ontbijtpersoneel zou eens een keertje goedemorgen terug kunnen zeggen of een keertje glimlachen.

Bij de receptie waren ze echt heel vriendelijk en de 24-uurs receptie (niet iedereen kan zomaar binnenwandelen) is ook een pré.

Er is helaas geen airco en de ramen 's nachts openhouden is geen optie vanwege het lawaai van de nabijgelegen drukke straat. Er stond wel een goed werkende ventilator. De bedden waren prima!

Het hotel is wel heel gunstig gelegen, de grote bezienswaardigheden zijn zeker op loopafstand maar ook met OV goed te bereiken.

Al met al hebben wij toch een goede vakantie gehad, maar ik zou niet meer boeken voor hotel Arbes.

Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel voor die prijs

G
12-8-2016

Goed, net hotel. Schoon en netjes onderhouden.

Apart toilet op de kamer en een (te) kleine badkamer.

Bedden vrij hard en best warm op de kamer ook al was het buiten niet zo warm.

Ontbijt prima.

Praag is mooi, maar wat wel tegenviel waren de mensen daar, stug en onvriendelijk. In restaurants konden ze ook nog wel een lesje in gastvrijheid gebruiken.. Soms ronduit onbeschoft!

Al met al een leuke stedentrip gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

perfect Hotel

Johan Korte
1-5-2016

Het is een fijn Hotel met heel goed ontbijt met volop keus aan allerlei brood,beleg en andere lekkernijen en heerlijke koffie uit een machine die per kop de bonen maalt en het ligt dichtbij het centrum en tram halte vlakbij.

Gereisd met partner in april 2016

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arbes - Mepro in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arbes - Mepro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.