Aparthotel Angel

Aparthotel Angel

8.2Fantastisch

Tsjechie, Praag, Praag

Op vakantie geweest naar Angel?

8.2Fantastisch

Aparthotel info

• Kinderopvang
Meer aparthotel info

5 reviews over Aparthotel Angel

• 8elise31-05-2012

Mooie appartementen

mooie appartementen in een wat zakelijke wijk van Praag. Er is een receptie aanwezig, personeel wel vriendelijk. Ons appartement zat gevestigd direct tegenover de receptie. Het zijn modern ingerichte appartementen, met vaatwasser. Verder ook schoon en genoeg keukengerei. Een slaapbank in woonkamer, op zich te doen maar voor ons geen optie meer in het vervolg vanwege privacy. Een parkeergarage ondergronds tegen betaling. Op loopafstand een supermarkt, restaurants en metro.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8broost06-08-2010

eens wat anders dan een echt hotel

een appartement huren in plaats van een echt hotel: de ruimte van een appartement en een beetje service van een hotel (bv wel schoonmaak behalve in het weekend, maar geen opgemaakte bedden). geen echte receptie. de appartementen zijn erg ruim, maar ook erg kaal: nergens iets aan de muren en de keuken is heel erg karig ingericht: 2 pannen, 6 borden, 2 x 3 soorten kopjes en 4+2 stuks glazen, maar eten kun je goedkoop in de directe omgeving van het hotel. 300 meter van shopping mall Novy Smichov en 400 meter van tram, metro en bus en slechts en kwartier lopen van d ekarelsburg. parkeren in een goed beveiligde garage onder het hotel voor 20 euro per dag (duur maar wel erg veilig en dicht bij).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8femke02-08-2008

prima

Erg ruim appartement, jammer genoeg vind ik de beschrijving "hotel" wel erg hoog gegrepen daar er geen verder faciliteiten zijn zoals onrbijt, bar etc. Het geboden ontbijt is buiten de deur en je krijgt er een kant en klaar broodje (naar eigen keuze). Helaas weinig parkeergelegenheid bij het hotel maar wel op loopafstand. Verder ligt het op een goede locatie (metro en tram vlak bij). Prima kwaliteit/prijs verhouding

Gereisd met familie in juli 2008

• 9ellen24-07-2008

perfect appartement in leuke buurt

Modern appartement met op loopafstand prima restaurants en winkels. Prima douche en bedden. Enige minpuntje was dat er 3 eethoekstoelen waren waardoor we het bedtafeltje als krukje moesten gebruiken bij het ontbijt.restaurants in Smichov goedkoper dan in Praag centrum.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Vivian21-07-2008

Prima appartement met veel ruimte

Voor ons gezelschap (4 volw. waarvan 1 mindervalide + 2 oudere kinderen) een uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen door Praag, appartementen zijn ruim, netjes doch sober ingericht en geschikt voor een rolstoel daar er laminaat in ligt. Enkel badkamer minder geschikt daar er geen aparte douche is. Appt.blok ligt op loopafstand van centrum, groot winkelcentrum om de hoek en binnen de wijk (Praha 5, Andel) op korte afstand veel leuke tentjes waar je gezellig zit en veel goedkoper uit bent dan in het centrum, handig voor 's avonds. Let op bij aankomst met de auto, navigatie kent de straatnaam (nog)niet, instellen op Stroupeznickeho en je kunt zo de Karla Englise indraaien. Beperkte mogelijkheid tot parkeren in garage bij appt. doch parkeergarage op loopafstand.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Aparthotel Angel info