Hotel Ametyst

Laatste review

Goed hotel voor een citytrip Praag

Laura van der Wel,
21-10-2017

Goed verzorgde kamer en ontbijt, ziet er wat oosters uit maar valt reuze mee.

Het centrum goed te bereiken door 10 min te lopen naar de tram of metro om daarmee nog 5 min te moeten reizen naar het centrum van Praag.

Erg gehorig hotel ook qua verkeer

5 reviews over Hotel Ametyst in het Nederlands

Goed hotel voor een citytrip Praag

Laura van der Wel,
21-10-2017

Goed verzorgde kamer en ontbijt, ziet er wat oosters uit maar valt reuze mee.

Erg gehorig hotel ook qua verkeer

viel tegen

vosje
29-12-2012

kamer werden slecht schoongemaakt zeer veel stof.

ontbijt matig.

veel geluidsoverlast vooral in de nacht containers leeg maken.Mensen op straat terwijl het rustig gelegen ligt.

Gasten die op de gang liepen s'nachts.

Schuiven met stoelen boven buren.

Hotel ligt ver van centrum.

prima!

Lonneke
25-9-2009

Prima hotel dat net gerenoveerd is met personeel dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken. De kamers zijn strak ingericht wat een beetje kaal aan doet maar alles is aanwezig (flatscreen, minibar, waterkoker, föhn) en de bedden zijn prima.Er zijn kamers met een douche en kamers met een bad. De kamers met een bad hebben een aparte toiletruimte.Nadeel is dat de badkamer dan wel krap is. 5 Minuten lopen en je bent bij de metro/tram, vervolgens ben je binnen 10 min. in de oude binnenstad.Het hotel ligt in een mooie buurt met statige panden. Tip: ga eten bij het restaurant net om de hoek bij het hotel (Hlučná Samota). Voor nog geen 10 euro pp fantastisch eten (ook ruime keus vegetarisch). In de binnenstad betaal je veel te veel voor slecht en weinig!

Prima hotel

Fiona
6-9-2009

Rustig en goed vergzorgd hotel net buiten de stad. De kamers zijn voorzien van goede bedden, het ontbijt is gemiddeld en het personeel is erg vriendelijk.

Kort samengevat; Prima hotel!

2007

Wij hebben in novemver een 4-daagse citytrip (kamer en ontbijt) gedaan naar Praag. In hotel Ametyst.

Het hotel was netjes en verzorgd. Kamers waren heel netjes met flatscreen-tv, minibar, mooie badkamer en aparte toilet. Het ontbijt was verzorgd met alle nodige ingrediënten. 1 klein minpuntje: Het hotel ligt op ong. 1,5 km (+/- 20 a 25 min. stappen) van de rand van de stadskern. (oude stadsplein ligt op ong. 3 km)

We hebben een aantal aanbieders voor Ametyst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ametyst in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ametyst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.