Hotel Amedia Theatrino

Anders

Prima Hotel

R. van Dooren
1-5-2017

Het hotel is gelegen in een rustige wijk. De tramhalte is op loopafstand te bereiken. De receptionisten zijn vriendelijke en kunnen zich prima in het Engels redden. Het ontbijt is werkelijk fantastisch, niets ontbreekt .Een van de serveersters,Eva, doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Je gebruikt je ontbijt in een mooie oude theaterzaal. De kamers zijn basic en schoon. Iedere dag wordt je kamer netjes opgeruimd. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

2007

Mooi hotel, modern

H en S
2-8-2007

Mooi hotel, modern.

Jammer dat het in een wat minder goede buurt staat.

Helaas kun je ook niet buiten zitten bij het hotel, aangezien er geen terras/ balkon is.

Gelukkig is het openbaar vervoer heel goed geregeld, zodat we binnen 15 min. in het centrum van de mooie stad Praag een terrasje op konden zoeken.

De sfeer in het hotel is wel heel goed, mn. de eetzaal in de oude zaal van het theater is erg mooi ingericht en verlicht.

De kamers waren goed schoon en de plafonds erg hoog wat een ruimtelijk gevoel geeft.

Mooie badkamer met alle benodigdheden.

2006

gewoon goed en trendy

hendrks
6-8-2006

gewoon goed en trendy.

2005

Begin februari zijn we 5 dagen geweest in Arcotel TeatrinO en het was echt een zeer goed hotel! pluspunten zijn zeker de bereikbaarheid (vlak aan een tramhalte, enkele minuten van het centrum) en ligging in rustige buurt van praag, zeker ook het ontbijt dat "af" was, de inrichting van de kamers en het gebouw op zich (een oud theater). ook de chauffages werkten heel goed (een pluspunt als het buiten -10 graden is!). kleine minpunten zijn het ontbreken van nederlandstalige posten op de tv (zelfs maar 2 engelse zenders), het feit dat ze nooit genoeg geld hadden om te wisselen en dat het duur was om 's avonds te dineren (hoewel je in het centrum voor enkele euro's een goeie maaltijd kan krijgen). al bij al toch zeker een aanrader.

1 tip: opletten als je via sunair boekt, transfer hotel-luchthaven is niet inbegrepen en je kan geen reis- of annulatieverzekering afsluiten vanuit belgie!

We hebben een aantal aanbieders voor Amedia Theatrino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amedia Theatrino in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amedia Theatrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.