Hotel Ambiance

9,1

10 reviews over Hotel Ambiance in het Nederlands

Eva en Esmee Boer,
8-3-2019

Prima verzorgde kamer en het ontbijt was keurig geregeld! Mooie centrale ligging in Praag en de tram en metro stop op loopafstand

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Claudia,
6-1-2019

Super hotel. Gewoon alles aanwezig wat je nodig hebt. Ontbijt simpel, maar meer dan genoeg keuze. Kamers noet gehorig en eeg netjes. Bad heel klein, maar dat vonden we geen probleem. Locatie echt top, geen drukte. Tram op loopafstand. Kaartjes te koop in de automaat bij de metro. Neem tram 22 of 23 en ga eerst de hele route mee. Prachtig om te zien. In 3 dagen alles kunnen zien wat op het lijstje stond.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima voor een citytrip

Esther,
12-2-2018

Begrijp niet dat het hier ambiante heet, het is ambiance. De entree niet spetterend, maar het gaat om de kamers en het ontbijt voor ons. Dit was perfect, mooie grote schone kamer voor een 4 nachten verblijf. Lekkere douche en shampoo, fohn. Geen koelkastje. We konden geen bvn vinden op de tv, alles tsjechisch... Ontbijt ook prima, veel keus. Na verblijf wordt citytax a 5 euro afgerekend, had van mij bij inchecken gemogen.

Gereisd met partner in februari 2018

Goed verzorgd fijn hotel

Moeder en dochter,
25-6-2017

Keurig hotel, heerlijke bedden, fijn personeel en prima ontbijt. Op loopafstand van de metro en de oude stad.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Prima hotel

Ton Lohman
26-4-2016

Aardig personeel; prima ontbijt; mooie schone kamer

Gereisd met partner in april 2016

Goed te doen

P Volder
18-3-2016

Dit hotel is goed te doen, maar niet met een baby.

Wij hadden onze baby van 5 maanden meegenomen, daarvoor is het niet geschikt.

De kamers zijn smal en de lift... tsja. Je hebt een hotel van 7 verdiepingen er is 1 lift waar 3 mensen in passen. Soms moet je dus tijdje wachten voordat je naar beneden of naar boven kunt. Dat is wel een minpunt.

De kamer is wel schoon, elke dag schone handdoeken etc.

Badkamer is zeer mooi en schoon. De douche wilde ik bijna meenemen, echt een heerlijke douche. Bedden liggen prima en zijn lekker ruim.

Er is Nederlandse tv, (BVN TV) op kanaal 140 uit mijn hoofd.

De ligging is redelijk. Je bent vlakbij winkels, maar niet bij het échte centrum. Ook de bezienswaardigheden zijn best een stukje van het hotel af. Maar met sightseeing bus kom je overal.

Gereisd met partner in maart 2016

Super hotel! voor herhaling vatbaar!

Bobby
3-2-2016

Goed hotel, vriendelijk personeel.

wij waren te vroeg dus we mochten onze spullen achter laten in de locker bij de receptie. Personeel sprak bijna alle Europese talen en was erg behulpzaam.

Kamer was prachtig en schoon, bedden lagen goed. Het ontbijt was ook netjes, alles was aanwezig. Het hotel licht aan een drukke weg maar dit is niet te merken. tevens ligt het hotel vlakbij een metrostation. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum (nationaal museum). Bij het uitchecken werd ons ook nog gevraagd of wij een taxi nodig hadden. Kortom een goed hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in december 2015

Goed hotel

M de Bruin
17-1-2016

Geen klachten over dit hotel, kamers en het ontbijt was allemaal uitermate goed te doen.

Helaas geen EHBO spullen bij de receptie,

Gereisd met partner in september 2015

Gewoon goed

albertine
11-1-2016

Bedden lagen heerlijk, kamers waren schoon en personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in december 2015

Prima hotel

Caroline
7-1-2016

Hotel voor betaalde prijs boven verwachting. Goede ligging bij metrostation. Vriendelijk personeel. Ontbijt prima, elke ochtend vers en uitgebreid. Schone kamer met heerlijk bed.

Gereisd met partner in december 2015

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambiance in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambiance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.