Hostel A&O Hostel

Hostel Info

Meer hostelinfo

2 reviews over Hostel A&O Hostel

• 0Moira16-08-2010

Prima hostel voor goede prijs

In augustus een nachtje in dit hostel geslapen. Ligt op ongeveer 5 min lopen van het metrostation. Tramhalte ligt op 2min lopen. Vriendelijke, engels sprekende receptie. Lekker rustig 's nachts dus goed slapen. 2 pers kamer met eigen douche en toilet. Lijkt wel een hotel en dit voor €16,- pp.

• 7Carla15-12-2007

Afgelopen week hier 2 nachten geweest. Vanuit het Hostel is het ongeveer 20-30 min lopen naar het centrum. Op 5 min lopen zijn de tramhaltes en tram 12 rijdt lang de bruggen. Kamers zijn schoon, badkamer is goed met een heerlijke warme douche. Echter de bedden zijn vreselijk. De 2e nacht lag ik op 2 matrassen en 2 opgevouwen dekbedden te slapen om niet de plank onder het matras te raken. Het voordeel van het nadeel dat ondanks we een 2 pers kamer geboekt hadden (2 pers bed met nachtkastjes/leeslampjes), we een 6 pers kamer met 2 stapelbedden kregen met alleen tl-verlichting. Het ontbijt is voor de prijs goed. Pers geperste jus de orange. Wij betaalden voor 2 pers voor 2 overnachtingen met ontbijt 58 euro.

Met vrienden

0 tips over Hostel A&O Hostel