Pension 2000

2007

Pension met centrale ligging

de Feijter
1-9-2007

Pension met centrale ligging. Vriendelijke mensen, kamers ruim en schoon. Prima voor een citytrip.Ontbijt niet uitgebreid maar voldoende.Argentijns restaurant vlakbij, met prima eten.

Gereisd Met partner in september 2007

Klein hotel in Praag 1

Suzanne
6-5-2007

Klein hotel in Praag 1. Schone kleine kamers met harde bedden. Ontbijt stelt niet veel voor. Beperkte openingstijden (tussen 11.00 - 14.00 en na 19.00 uur is er niemand aanwezig). Prima hotel voor citytrip naar Praag.

Gereisd Anders in Sun May 06 2007 12:32:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima klein hotel voor een citytrip naar Praag

Ilamma
6-5-2007

Prima klein hotel voor een citytrip naar Praag. Wel beperkte openingstijden (na 19.00 uur isniemand meer aanwezig, dus dat is wel belang om te weten als je aankomt). Ontbijt stelt niet veel voor (droog brood). Je loopt vanuit het hotel zo de stad in. Het zijn kleine, maar schone kamers met wel erg harde bedden.

Gereisd Met partner in april 2007

2006

Lekker centraal gelegen in Praag 1 dus alles is lopen

Frans Dijkstra
13-6-2006

Lekker centraal gelegen in Praag 1 dus alles is lopen. Pension ligt wel aan drukke weg maar de ramen zijn goed geisoleerd. Het is waar naar het geld. Helaas harde bedden (dunne matras) maar er valt goed op te slapen. Kleine maar verzorgde kamer met koelkastje (zelf te vullen) en toilet/douche. Wie voor een paar dagen Praag wil proberen is dit goed te doen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension 2000 in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.