Hotel 16 - U sv. Kateøiny

Weer vandaag-1°-3°
Hotel 16 - U sv. Kateøiny
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor 16 - U sv. Kateøiny voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel 16 - U sv. Kateøiny in het Nederlands

Tijdens een stedentrip hebben we op aanraden van vrienden in dit hotel gelogeerd. Het hotel ligt in een wat hoger gelegen deel van de stad aan een drukke straat. Het centrum is in 15 minuten te voet te bereiken of met het frequente openbaar vervoer. Het hotel is gevestigd in een oud huis. Inrichting is wat klassiek, maar netjes. Bijzonder zijn de vele klokken die overal hangen. Opvallend attent personeel, heerlijke bedden, een uitstekende kamer met een deur die toegang geeft tot de tuin aan de achterzijde. In onze kamer was het verkeer niet te horen, maar dit zou aan de voorzijde anders kunnen zijn. Nette badkamer met douche. De ontbijtruimte is prima, uitgebreid ontbijt. Ik geloof niet dat er andere maaltijden geserveerd worden in het hotel. Wij zouden voor een volgend bezoek aan Praag graag weer hier logeren.

Hotel 16 is een verademing in de wereld van betonnen hotels, die je zo vaak in Praag ziet. Veel aandacht van het personeel, prettige informatie en niets was te veel. Mooie kamers tegen een allerzins redelijke prijs rond de € 80,00 v. 2 persoonskamer inkl. een goed ontbijt. Een bierbrouwerij,( Pivovarska) voor een goed en niet te dure maaltijd en op 100 meter een zeer goed restaurant, Emma Destinova. De afstand naar het Wenclasplein is minder dan 10 minuten lopen, het centrum op een kleine 20 minuten. Naar de Praagse Burcht kun je lopen, de weg er naar toe verveelt niet, op elke hoek zie je iets nieuws. De Karelsbrug stond helaas in de steigers. Een geweldig hotel in een geweldige stad. We gaan er zeker nog eens in de zomer naar toe.

2007

Prima hotel, mooie kamers, erg rustig gelegen en zeer vriendelijk personeel. Vrij dicht bij het Centrum en om de hoek een populair biercafe. Accomodatie in Praag is erg prijzig, horeca erg goedkoop voor onze begrippen. Wij waren erg tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding van dit hotel.

Een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 16 - U sv. Kateøiny in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 16 - U sv. Kateøiny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.