Camping Praha Klanovice

• 8Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

We hebben een aantal aanbieders voor Praha Klanovice voor je op een rij gezet:

91 reviews over Camping Praha Klanovice

• 8marloes16-09-2014

rustige camping

ik ben 2 weken op deze camping geweest en het is in deze 2 weken heerlijk rustig geweest. waarschijnlijk omdat het inmiddels het laag seizoen was. ik had een fiji caravan gehuurd en dat beviel prima, ik was blij dat er een kacheltje inzat, want 's ochtends vroeg en 's avonds was het wel frisjes in de caravan. bij de receptie waren continue 2 vrouwen aan het werk. waarvan 1 nederlands sprak. de receptie had wel korte openingstijden. van 8 tot 11 en van 14 tot 17 dus als er iets aan de hand was moest je wel goed op de tijd letten. wat ideaal is voor deze camping is het openbaar vervoer erna toe. voor de camping is het begin/eind punt voor de bus. houd er wel rekening mee dat je ruim een half uur in de bus zit voor je bij het metrostation bent.

wat punten voor verbetering zijn, betere kussens en lakens aanschaffen en grotere gordijnen voor de ramen, zodat je net iets meer prive kan zitten.

• 8Staat v/h sanitair

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Praha Klanovice voor je op een rij gezet:

9 tips over Camping Praha Klanovice

• karl, 16-06-2014

wifi is duur 3 Euro per dag of 15 per week.per account dus allen 1pc of I phone etc. Bus trein naar Praag is sneller/beter dan Metro Uitstapjes Terezin Kutna Hora Kasteelen Wandelingen in bos Zwembad is druk Stacaravan niet huren naast zwembad.

• inke, 27-07-2013

Bus gaat om het halfuur naar Praag.

• gonnie, 27-08-2012

uit eten bij Beseda was erg lekker en niet duur zit aan de doorgaande weg. In de buurt van het kasteel oppassen voor oplichting in horeca

1 vraag over Camping Praha Klanovice

• Carolina, 11-08-2014

Supermarkt dichtbij de camping

Wij zijn van plan om een weekend naar Praag te gaan met het vliegtuig. Is er een "grote supermarkt " op loopafstand van de camping?

Jos Fonteijn, 03-09-2014

Dat is er zeker maar het is echt zo`n minimarkt met wat dranken,fruit, brood en andere levensbehoeften. Dit is overigens op de camping ook beschikbaar. (redelijk goedkoop) uiteten zou ik beter aan raden! voor 6 euro heb je top gegeten!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig