Camping Praha Klanovice

• 8Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

91 reviews over Camping Praha Klanovice

• 8Mirella08-09-2011

redelijke camping

Wij zijn hier ook anderhalve week geweest in een tent van touroperator Toen we aan kwamen hoefde we geen borg te betalen en dat verklaarde ook alles toen we bij de tent kwamen De tent was echt viez !! overal lag haar en het tent doek aan de binnen kant was helemaal verschimmeld De Camping zelf is prima alleen jammer dat je met 35 graden als camping gast zelf geen optimaal gebruik kan maken van het zwembad omdat heel Klanovice er in ligt. Dat vond ik toch wel een min punt iedereen uit het dorp lag in ons zwembad en was het voor ons zoeken naar een plek Het sanitair is prima onderhouden schoon en netjes En ook het restaurant op de camping kan je heerlijk eten

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8houthuyzen18-02-2011

goede camping

hier kom ik zeker terug klein en betrokken sanitair erg netjes en voldoende ruimte bij de tent leuk opgezette camping

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 6van Toor12-08-2008

Te dure, lawaaierige camping

Deze camping is leuk als uitvalbasis om Praag te bezoeken; de metro is 15 minuten rijden en doet er ong. 40 minuten over om in Praag centrum te komen. Maar naar ons idee is het eigenlijk een veel te dure, lawaaierige camping met schoon maar te weinig sanitair. Het personeel is wel erg vriendelijk en behulpzaam. De plaatsen voor caravans zijn abnormaal klein; onze voortent paste er niet bij en er is geen greintje schaduw op de meeste plaatsen. Typische camping waar toeristen worden uitgemelkt.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Guido14-08-2007

Prettige camping in een buitenwijk van Praag grenzende aan het bos. Op de camping zijn twee zwembaden en trampolines. De camping heeft een goede verbinding via het openbaar vervoer (zowel met de trein als met de bus) met het centrum van Praag (valt in de 0-zone waardoor op een 7-dagenkaart gereisd kan met metro, tram, bus, trein voor slechts 10 euro). Supermarkten en restaurantjes genoeg in de buurt en allemaal goedkoop. Via Vodatent (site: vodatent.nl) een bungalowtent gehuurt (met alles er op en eraan) op deze camping en was hier zeer tevreden over. In een volgend dorp hadden we fietsen gehuurd, maar sinds we met onze fietsen op de camping verschenen zijn deze ook op de camping te huur.

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

9 tips over Camping Praha Klanovice

• karl, 16-06-2014

wifi is duur 3 Euro per dag of 15 per week.per account dus allen 1pc of I phone etc. Bus trein naar Praag is sneller/beter dan Metro Uitstapjes Terezin Kutna Hora Kasteelen Wandelingen in bos Zwembad is druk Stacaravan niet huren naast zwembad.

• inke, 27-07-2013

Bus gaat om het halfuur naar Praag.

• gonnie, 27-08-2012

uit eten bij Beseda was erg lekker en niet duur zit aan de doorgaande weg. In de buurt van het kasteel oppassen voor oplichting in horeca

1 vraag over Camping Praha Klanovice

• Carolina, 11-08-2014

Supermarkt dichtbij de camping

Wij zijn van plan om een weekend naar Praag te gaan met het vliegtuig. Is er een "grote supermarkt " op loopafstand van de camping?

Jos Fonteijn, 03-09-2014

Dat is er zeker maar het is echt zo`n minimarkt met wat dranken,fruit, brood en andere levensbehoeften. Dit is overigens op de camping ook beschikbaar. (redelijk goedkoop) uiteten zou ik beter aan raden! voor 6 euro heb je top gegeten!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig