7,5

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

24 reviews over Camping Praha Klanovice in het Nederlands

Prima te doen.

De Vries
4-8-2018

Het is een leuke kleinschalige camping. Wij zaten in een Stacaravan DeLuxe met zijn 4en. Zijn voor 6 personen maximaal, maar is erg krap. Wij hadden fantastisch weer dus hebben er alleen geslapen binnen. Caravans staan wel bijna allemaal vol in de zon, dus wordt erg warm. Er is maar 1 kleine strandparasol. Dat is niet voldoende. Zwembad is groot en lekker verfrissend. Enorm nadeel is dat de plaatselijke bevolking er ook gebruik van mag maken en ze hebben geen max aantal personen. Bij mooie dagen in het weekend is het dus veel te druk! Restaurant is prima, de Snackbar is niet veel soeps. Drinken en ijs prima, maar eten is slecht. Slappe half gebakken friet en hamburgers uit de magnetron. Personeel bij de receptie en horeca erg vriendelijk. Animatie stelt niets voor. Meisjes hebben geen pit en lijken er ook niet veel zin in te hebben. Voor volwassenen en oudere kinderen is er geen vermaak. Bushalte voor de deur.

Uitstekende camping!

Gert
30-8-2017

Prima stacaravan. Goede zwembaden (lekker fris). Winkeltje, snackbar, ligging, restaurant: allemaal goed.

Zou hier met mijn gezin zo weer heengaan. Voor oudere kinderen wellicht wat saai, maar mijn kinderen zijn jong dus dat gaat voor mij niet op :-).

Goede ligging! Leuke camping

Hilde Lebrun
6-9-2016

Niet al te grote camping op rustige plaats in buitenwijk van Praag. 2 grote zwembaden maar wel heel koud water. Bibberen om in het water te gaan. Leuk bij erg warm weer maar bij 22 graden veel te koud. Zwembad is in het weekend en wij warm weer overbevolkt doordat deze ook bereikbaar is voor mensen buiten de camping. Bushalte aan de camping. Brengt je naar het station en rechtstreeks naar het oude centrum van Praag voor heel weinig geld. Bungalows zijn zeer proper. Vooral de douche vond ik zeer net. Airco aanwezig en wifi bij betaling. Lidl en andere supermarkt in de buurt. Leuke plaats om op een goedkope manier om Praag te ontdekken

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016
Camping Praha Klanovice, Owner, 7-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. Het zwembad moeten wij openstellen voor omwonenden. Het is spijtig dat u de drukte als vervelend ervaren heeft. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie zeer. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Team Camping Praha Klanovice

Prima vakantie

Jeroen
4-9-2015

We zijn hier 2 weken geweest en we hebben een hele fijne vakantie gehad. Fijne schone accommodatie en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is een kleinschalige camping, maar ondanks dat hebben ze veel faciliteiten. Kidsclub stelt niet heel veel voor, maar onze kids hebben zich prima kunnen vermaken. Ook in de omgeving is er genoeg te doen. Met de bus en metro/trein naar Praag is echt top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fam schapelhouman
16-8-2015

Prachtige camping, schoon gemoedelijk. Mooie plekken. Alleen puntje van verbetering is de animatie. Deze is alleen in het Engels en maar minimaal. Vriendelijke mensen.zwembad beetje saai geen glijbanen en dergelijke.maar prachtige vakantie gehad. Met praag op een steenworp afstand.

Praag is een geweldige stad

Danielle Vrieze
19-7-2015

Kleine camping. Prima camping als je naar Praag wilt. Openbaar vervoer erg goedkoop. 4EURO p.p voor volwassenen en 2 euro p.p voor kinderen en dan kun je de hele dag reizen met de trein , bus, metro en trollybus. Sanitair is schoon. Zwembad is prima. Wij hebben een tent van touroperator gehuurd. Prima tent, alles is aanwezig. Nadeel: harde matrassen! De camping heeft een afspraak met de politie. De politie controleert s' avond en s' nachts de camping. In het verleden is er uit tenten gestolen en sliepen zwervers in de tenten. Dit gaf ons geen veilig gevoel. Wij hebben een mooie vakantie gehad. We vonden Praag geweldig, maar we huren nooit meer een tent.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prima camping

a
9-8-2014

Paar prima dagen gehad op camping Praha Klanovice. Mooie ruime plekken, sanitair was prima, zwembad ook prima. Vriendelijk personeel. Ondanks de warmte en weekend was het niet mega druk met daggasten. Vanaf de camping prima verbinding met openbaar vervoer naar Praag. Het enige minpuntje vonden wij de 6! euro per dag voor het gebruik maken van stroom.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prima camping voor een week.

Twisk
21-6-2014

Wij zijn hier met ons gezin een week in april geweest. Camping is kleinschalig, vooral gericht op kinderen. Onze kinderen van 5 en 9 jaar hebben zich prima vermaakt De stacaravans zijn allen uit bouwjaar 2012 en zien er netjes verzorgt uit. Het restaurant op de camping ziet er simpel uit, maar je kunt er voor erg weinig geld heel goed eten. Camping is een prima uitvalsbasis voor een stedentrip naar Praag. Openbaar vervoer is perfect geregeld: bus stopt pal voor de camping, na 5 haltes uitstappen pal voor het treinstation, waar de eindhalte van de trein in hartje Praag is.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Prima voor doorreis en een dag Praag

inke
27-7-2013

camping ligt aan de buslijn naar Praag. Prima verbinding van ca 30 min. Dan de metro in richting centrum. Echter de bus is de begin en eind halte en dit is naast de camping. Dit geeft om het half uur start lawaai. Zwembad heerlijk en inderdaad niet erg warm. Voor de kleinsten is er een top speeltoestel (vd McDonald). Voor oudere kinderen niets te doen. Pivo goedkoop op de camping. . Sanitair oke incl toiletpapier.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping.

diawil_1
26-7-2013

Leuke kleine camping die er redelijk goed uitziet. Goede ontvangst bij de receptie door engels sprekend personeel. Verder druipen de Tsjechen er niet van de vriendelijkheid maar het heeft me niet gestoord. Caravan was netjes verzorgd. Het enige grote nadeel van deze camping vind ik dat het ook het openbare zwembad van Klanovice is en je dus de gehele dag wordt over spoeld door zeer aanwezige Tsjechen die je het zwembad uitkijken. Ook vanaf je terras van je caravan zit je bijna naast de tsjechen op het zonneveld. Dus geen privacy en heel veel drukte en herrie. Ik zou er in het hoogseizoen of als je langer dan een week gaat helemaal niet aan moeten denken. Het restaurant was meer dicht dan open dus daar had je weinig aan. Er zijn leuke speeltuigen voor kinderen maar ook die zijn continu bezet door de tsjechen. Voor korte vakantie prima uitvalsbasis voor bezoek Praag!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Praha Klanovice in Klanovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Praha Klanovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.