7,5

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

28 reviews over Camping Praha Klanovice in het Nederlands

prima camping om de stad Praag te verkennen

Rilana van Boxel
16-8-2018

Op zich best een mooie camping. Sanitair is netjes en schoon, de temperatuur van het water is niet te veranderen. Wij vonden het water erg heet. Wij hadden een luxe plaats. Dat viel qua ruimte erg tegen. Toe onze caravan met voortent stond kon de auto al niet meer op de plaats staan en moest net buiten de camping geparkeerd worden. Het zwembad was echt een domper! Op de site stond een camping met zwembad, maar het is een publiekelijk zwembad waar ook de campinggasten gebruik van konden maken. Mensen werden onbeperkt toegelaten, waardoor zwemmen niet meer mogelijk was, maar je alleen nog maar kon staan in het water. De badmeester liet alles wat de Tsjechen deden toe: (duiken, bommetjes) terwijl hij de Nederlandse kinderen daarvoor telkens aansprak. Er waren ook veel ouders die hun kinderen in de bosjes lieten plassen. Dat vonden wij erg vies! Al bij al een prima camping als je de stad Praag wil bezoeken. Bushalte is recht voor de deur.

Voor herhaling vatbaar

Tubal
2-5-2018

Prima, goed verzorgde camping. We kwamen agv files erg laat aan maar sleutel hing voor ons klaar en we konden direct de caravan in. Caravan oogt nieuw en is schoon en fris. Alles is aanwezig. Praag goed bereikbaar en zeer de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping om Praag te bezoeken

Fam van Oss
22-8-2017

Mooie camping, kleinschalig maar alles is aanwezig wat je verwacht op een camping. Alles is zeer schoon en netjes. Vriendelijk personeel . In het restaurant kun je heerlijk en betaalbaar eten. Om de stad Praag te bezoeken , kun je ov tickets kopen op de camping en binnen een half uurtje sta je midden in het oude centrum. S avonds heerlijk afkoelen in het zwembad.

Prima camping

Danielle Verhoeven
18-8-2017

Wij hebben deze camping uitgekozen omdat we met onze kinderen een keer Praag wilde bezoeken. Dat is vanaf deze camping prima te doen. De bus stopt voor de camping en die brengt je naar het treinstation. Alles bij elkaar ben je met een half uur in Praag. Camping verder is prima. Een lekker zwembad (wel erg koud) en genoeg ruimte omheen om te liggen of te zitten. Er is een restaurant en een snackbar op de camping en een klein winkeltje waar je o.a. iedere ochtend broodjes kunt halen. Wij zaten in een sta caravan en die was prima en schoon.

Praktisch voor een paar dagen Praag

L.Rietveld
17-9-2016

Handige plek om goedkoop met het OV naar Praag te gaan. Zwembad was echt erg koud en erg druk bij mooi weer. Voor oudere kinderen weinig te doen. Jammer dat het beachvolleybalveld en voetbalkooi niet gratis waren. Tv kijken alleen in restaurant mogelijk. 's Avonds is alleen het restaurant open tot 22:00 uur. Stacaravans zagen er prima uit. Bij de receptie sprak men Nederlands.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Team Camping Praha Klanovice, Owner, 20-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Voetbal en volleybal wordt betaald service. 4 (fotball) en 8 (volleybal) Euro voor 1 uur is een redelijke prijs.

U kunt onze tv-Bus voor gratis te gebruiken tijdens de hele dag. Thre zijn 2 grote tv-schermen en vele internationale programms.

Restaurant is open tot 22.00 uur, want om 22.00 begint de nacht stilte.

Temperatuur zwembaden waren 22 graden. We zijn niet in Italië, dus we kunnen niet bieden u 26 graden.

ligging perfect voor stedentrip maar kleine plaats

marian
12-8-2016

bij mooi weer is grasweide en zwembad overvol met plaatselijke bevolking, sanitair is zeer netjes en wordt goed schoongehouden. gratis warm water. de plekken voor eigen tent/caravan zijn klein, je eigen auto past er niet of nauwlijks op. met grindpaden voor je plek altijd lawaai. officieel is er nachtrust maar er gaat geen hek of slagboom dicht dus geen avondrust. voor een paar dagen een prima camping omdat je met 30 minuten met bus voor de deur in centrum praag bent voor slechts € 2,50 maar langer geen aanrader helaas. Achter de camping mooi groot bos met gemarkeerde paden ideeal als je even wilt trimmen of een wandeling wilt maken zwembad is ijskoud

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Camping Praha Klanovice, Owner, 7-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. Omdat wij een kleine stadscamping zijn, kunnen de plaatsen niet zo ruim zijn als op een grote camping in de natuur. Het hek blijft dag en nacht open omdat wij altijd toegankelijk willen zijn voor gasten met een late aankomst. Het is spijtig dat u dit als hinderlijk heeft ervaren. Wij stellen uw mening op prijs en nemen het zeker mee in de toekomst. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Prima camping!

Fam. van Steensel
9-8-2016

Kleine, goed verzorgde camping met prima, schoon sanitair. Alles op de camping is goed doordacht en praktisch. Enorm behulpzaam en klantvriendelijk personeel dat meerdere talen spreekt (geen Nederlands). We hebben hier twee weken doorgebracht (met drie volwassenen) en het is zeker voor herhaling vatbaar. Voor ons de beste camping tot nu toe.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar weer

Joke
7-8-2016

Kleine goedverzorgde camping. Leuk restaurant. Vriendelijke ontvangst. Functioneel zwembad. Water aan de frisse kant. Heerlijk om af te koelen met warm weer. Ligging vlak bij Praag. We zijn maar 5 nachten geweest. Gaan volgend jaar weer maar dan voor een langere periode. Nog een hoop te zien in de omgeving. We vinden Praag een prachtige stad.

Camping Praha Klanovice, Owner, 7-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie. We kijken ernaar uit jullie volgend jaar weer op onze camping te mogen ontvangen.

Voor herhaling vatbaar!

fam. Wijker
7-5-2016

Wij waren aangenaam verrast door deze nette vriendelijke camping met rustige en groene ligging. Het bos begint letterlijk achter de camping! Perfect voor een paar dagen Praag. Bushalte voor de deur, 7 min. rijden. Dan een kwartiertje met de trein en je staat in Praag-centrum. Kaartjes verkrijgbaar bij receptie. Je kunt voordelig uit eten, 10-12 euro pp bij heel veel gelegenheden en dan heb je hoofdgerecht+nagerecht+bier/wijn. Dagje naar Plzen goed te doen, bezoek brouwerij Urquel Pils daar erg leuk. Caravan prima, vrij nieuw en goed schoon. Personeel receptie erg vriendelijk en spreken goed engels. Minpuntjes: Assortiment winkeltje is erg beperkt en er zat nog geen water in het zwembad terwijl op de site van touroperator stond dat dit vanaf 30/4 wel het geval zou zijn. Nu waren wij toch niet van plan te gaan zwemmen maar als je er op rekent is het wel een tegenvaller. Wij zouden zeker nog eens terug gaan naar deze camping!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016
Camping Praha Klanovice, Owner, 7-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We waarderen de positieve recensie en stellen uw mening op prijs. De verbeterpunten nemen we mee voor in de toekomst. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Leuke camping, lekker compleet

frenol300
24-4-2016

Leuke kleine camping, goed uitgeruste caravan met voldoende servies e.d. alles was goed ingericht. Lekker terras met stoelen en stenen barbeque. Makkelijk contact met de buren zowel van de tenten als de huur caravans. We zijn zelf veel weggeweest naar Praag en andere mooie plaatsen. Ideale uitvalsbasis. Ook lekker zwembad, restaurant etc... Ideaal dat de bus naar station/ Praag zo ongeveer voor de deur van de camping stopt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Praha Klanovice in Klanovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Praha Klanovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.