Camping Praha Klanovice

7.3Goed

• 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

91 reviews over Camping Praha Klanovice

• 4Lyda26-09-2008

Hele dure camping met kleine plekken

Het is een kleine camping, met aan de ene kant ingerichte tenten en aan de andere kant van de camping mobil homes, waar 2 veldjes zijn waar je met je tent of caravan kan staan. Hele kleine plekken. Op sommige plekken kan net een caravan staan (geen voortent). Het zwembad is wel heel groot, maar daar wordt ook door de plaatselijke bevolking gebruik van gemaakt. Dus heel erg druk. De camping is 50 euro per nacht.

• 3Staat v/h sanitair

• 8A. Roskam19-09-2008

Voor herhaling vatbaar

Goede vakantie 9-23 aug. gehad in een (echt compete) huurtent van Vodatent met zeer vriendelijke beheerder die indien nodig ook bij overlast ingrijpt. Kleine, rustige en gezellige camping met behoorlijk (wel fris)zwembad. Goede uitvalsbasis voor Praag en eventuele andere uitstapjes. (Boheems paradijs bij Jicin, Bottenkerk en rodelbaan in Kutna Hora of voormalig concentratiekamp Theresia Stad (Terezín) Goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet echt een camping voor jongeren. Goedkoop openbaar vervoer (bij drukte wel oppassen voor zakkenrollers) en ook overal prima restaurants voor weinig geld. Bier is goedkoper dan limonade. Bosrijke omgeving. Met de auto wel overal aan de snelheid houden. Een hond moet in het openbaar vervoer een muilkort om (of in een tas) Al met al hele goede vakantie gehad. Fam Roskam uit Twello

• 7Fam. Kerzaan29-08-2008

goede uitvalsbasis voor Praag

Afgelopen weekend teruggekomen en een prima vakantie gehad. Onze twee kinderen (5 en 7) hebben zich uitstekend vermaakt!! Prima zwembaden (beetje aan de koude kant), leuk speeltoestel, trampolines en tafeltennistafels. Goed eten vlakbij de camping en bij het station voor weinig geld. Goede verbinding naar Praag, mooie stad! De ruimte bij de stacaravans is wat aan de krappe kant, maar wij waren meer op pad om de omgeving te bekijken, dus dat was geen probleem. ´s-Avonds was het na 21.00 uur lekker rustig. Een aanrader als je van een actieve vakantie houdt, als je alleen op de camping wil blijven niet.

• 7fam nilsen27-08-2008

leuke stadscamping

Een tent gehuurd bij vacansoleil op deze camping. Kleine gezellige camping en een goede uitvalbasis voor een bezoek aan praag. Het was helaas te koud voor het zwembad maar mijn zoontje heeft zich prima geamuseerd op de trampoline en de glijbanen. Het sanitair ziet er prima uit. Vlak naast de camping is een prima restaurantje waar je goed kan eten voor weinig geld. Het snackwinkeltje kan je echter beter niet bezoeken. Toen wij er waren was het na tienen rustig op de camping. Wij hebben hier een paar prima dagen gehad.

• 8micheleke12-08-2008

prima camping voor bezoek aan praag

Het onthaal was heeel vriendelijk in het engels. De camping is in 2 delen verdeeld met er tussen de zwembaden en ligweide. Op het ene gedeelte staan er stacaravans van touroperator met een sanitaire blok. Op het andere gedeelte staan de tenten van vacansoleil met ook een sanitaire blok maar in container vorm. Wij hadden gereserveerd, is zeker noodzakelijk in het hoogseizoen, en we stonden in het gedeelte van de verhuurde tenten. Ook tussen de verhuurde caravans van vacansoleil kan je een plaats krijgen. Ze deden er alles aan om het proper te houden. Nadeel, handwas moest in de bakken van de afwas gebeuren. Emmer water vullen was ook niet echt gemakkelijk. 2x was er een bus met jongeren voor telkens 2 dagen. Ze maakte gebruik van het sanitair in het geelte van de verhuurde tenten en dan was het sanitair te klein. De oplossing was naar het andere sanitaite blok te gaan. De camping is ideaal om Praag te bezoeken. Aan de camping was er een halt

• 3Eetgelegenheden

• 6Loes en Sanne15-05-2008

We zijn in de meivakantie naar Klanovice geweest. Toen we het eindelijk hadden gevonden de camping stond niet aangegeven schokken we wel van de camping. We hadden een nieuwe caravan van een touroperator er miste van alles van bezem droogrek tot blikopener. Met de caravan zelf was niks aan de hand. Er was niks te doen voor de kinderen. Klagen ja ze hadden een slechte winter gehad en alles moest nog opgebouwd worden. Er was zelfs niks te eten. De volgende dag zijn de trampolines geplaast en 2 tafeltennistafels gelukkig de kinderen hebben zich daarmee goed vermaakt. In het dorpje zelf kun je goed eten bij de restaurant bij het station. Je kunt lekker met de bus en metro of trein naar het centrum. Ook lekker goedkoop. Het was nu al druk in het centrum hoe moet dat in de zomer. Ik denk dat als er mensen in de zomer heen alles wel klaar is. Het personeel is zeer behulpzaam. De mensen van de camping praten zeer goed engels.

• 7Staat v/h sanitair

9 tips over Camping Praha Klanovice

• karl, 16-06-2014

wifi is duur 3 Euro per dag of 15 per week.per account dus allen 1pc of I phone etc. Bus trein naar Praag is sneller/beter dan Metro Uitstapjes Terezin Kutna Hora Kasteelen Wandelingen in bos Zwembad is druk Stacaravan niet huren naast zwembad.

• inke, 27-07-2013

Bus gaat om het halfuur naar Praag.

• gonnie, 27-08-2012

uit eten bij Beseda was erg lekker en niet duur zit aan de doorgaande weg. In de buurt van het kasteel oppassen voor oplichting in horeca

1 vraag over Camping Praha Klanovice

• Carolina, 11-08-2014

Supermarkt dichtbij de camping

Wij zijn van plan om een weekend naar Praag te gaan met het vliegtuig. Is er een "grote supermarkt " op loopafstand van de camping?

Jos Fonteijn, 03-09-2014

Dat is er zeker maar het is echt zo`n minimarkt met wat dranken,fruit, brood en andere levensbehoeften. Dit is overigens op de camping ook beschikbaar. (redelijk goedkoop) uiteten zou ik beter aan raden! voor 6 euro heb je top gegeten!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig