7,2

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

30 reviews over Camping Praha Klanovice in het Nederlands

Prijzig maar voldoet voor een bezoek aan praag

Jan en Fie
7-7-2019

Prima camping met ruime plekken. Nederlandse receptie die haar best doet. Zoals in heel Tsjechië wordt de wisseltruc toegepast men verlangt onmiddellijke betaling vooraf liefst in Euro's. Er worden stevige prijzen gevraagd en communistische service verleend. Goede verbinding met het openbaar vervoer. Vanwege beperkte werkgelegenheid probeert elke Tsjech inkomsten te verwerven uit het toerisme. Ons advies is vooraf Tsjechische kronen in Nederland te wisselen.

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima camping aan de rand van Praag!

Roy Brasker
12-9-2018

Wij hebben onlangs 4 dagen doorgebracht op de camping. Dit was in het naseizoen in september en het was relatief rustig op de camping. We hadden een stacaravan gehuurd, de luxe versie en die was prima verzorgd. Het is niet groot maar met twee personen hebben we genoten. Alles was aanwezig, schoon en goed verzorgd. Enige opmerking wat betreft de stacaravan was het matras. Die was vrij dun, desondanks hebben we goed geslapen. Ons doel was Praag bezoeken en hiervoor was het een prima uitvalsbasis. Restaurant is niet duur met heerlijk eten. Bus stopt voor de deur, de omgeving was rustig, het terrein keurig verzorgd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een aanrader.

Prima om de stad te bezoeken

M
13-8-2018

Er zijn geen schaduwplekken op de camping, dus ook geen bomen. Veel Nederlandse gezinnen met jonge kinderen. Als je in een kant en klare tent wil verblijven met jonge kinderen is dit misschien wel een leuke camping. Wij hebben 2 dagen de stad Praag bezocht en weinig op de camping geweest. Ik zou deze camping alleen aanrader om de stad te bezoeken.

Geweldige camping!

Caroline
7-10-2017

Ligt lekker dicht bij Praag! Groot zwembad, redelijk restaurant en mooie ruime plekken. Minpunt van Tsjechie is dat ze bijna geen echt toerisme kennen, maar dit heeft dus niks met de camping te maken.

Gereisd Met partner in augustus 2017

leuke camping, jammer van het zwembad

Nick
4-9-2016

Leuke kleine camping. Alleen heel erg jammer dat het zwembad vrijelijk toegankelijk is voor iedereen. Het was tijdens warme dagen geheel gevuld met Tsjechen. En deze vonden het niet grappig als je er bij kwam.

De camping is zeker wel ideaal als uitvalsbasis naar Praag. Zeer gemakkelijk met openbaar vervoer te doen, en dit is lekker goedkoop dus alle reden om de auto te laten staan.

Voor kinderen niet veel te doen, en wat er te doen is kost gelijk geld. Het is een commerciële camping vergeleken met de omgeving.

Wij verbleven in een stacaravan op de camping, bedden waren een beetje hard maar we hebben al met al een prettige vakantie hier gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2016
Camping Praha Klanovice, Owner, 7-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. Het zwembad moeten wij openstellen voor de omwonenden. Het is spijtig dat u dit als storend heeft ervaren. Voor kinderen bieden wij in het hoogseizoen (tot medio augustus) een gratis animatieprogramma aan en dan is er genoeg te doen. Het is fijn om te horen dat u uw verblijf als prettig heeft ervaren. We stellen uw mening op prijs en nemen de minpunten mee voor in de toekomst. We hopen u nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Team Camping Praha Klanovice

Prima verblijf en Praag is gemakkelijk bereikbaar.

eugene
28-6-2016

Zeer nette camping inclusief sanitair, vriendelijk onthaal en service. Met bus en trein naar Praag is geen probleem, bushalte voor camping. Ook andere bestemmingen zijn van daaruit gemakkelijk bereikbaar.

Camping Praha Klanovice, Owner, Wed Sep 07 2016 17:25:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Team Camping Praha Klanovice

Kleine camping met alle faciliteiten

Wisba
4-9-2015

Camping ligt vlakbij treinstation naar Praag. Makkelijk te bereiken met de bus die voor de camping stopt. Je bdnt in een half uurtje in het centrum van Praag. Camping is niet erg groot maar heeft restaurant, zwembad en winkeltje op camping. Plekken zijn niet erg ruim maar voor paar dagen prima. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Prachtige camping, ideale OV verbinding met Praag

Hiemstra
29-8-2015

De camping is erg netjes aangelegd en alles wordt goed onderhouden. Vanaf de camping gaat elk half uur een bus naar het treinstation in de buurt, vanaf daar is het nog een kwartier met de trein naar het oude centrum van Praag. Een dagkaart is 4 euro. Wifi over de gehele camping, 15 euro per week. Leuk zwembad aanwezig voor op de warmere dagen met een grote ligweide. De mobilhomes zijn redelijk nieuw en erg mooi! Wel jammer dat het restaurant maar beperkt open is, alleen in de avonduren. De campingwinkel biedt wel elke ochtend verse broodjes. Voor een bezoek aan Praag zeer de moeite waard!

Gereisd Met partner in augustus 2015

nancy
26-8-2015

Kleine maar schone camping perfect om Praag te bezoeken met het openbaar vervoer

Gereisd Met partner in september 2014

gewoon perfect!

Jos Fonteijn
3-9-2014

een kleine camping in praha 9, de ligging is perfect en binnen een klein half uur sta je in het centrum van praag (bus,metro,tram,trein? 24 uur €3,10)

we hadden een mobile home fidji, perfect schoon, volgens mij waren ze nog nieuw? fijne douche, goed warm water.. Kleine kinder hebben het hier perfect, met pubers is er op de camping vrijwel niks te doen. Het zwembad was ijskoud maarja tjechie is natuurlijk ook geen cota d'azur

Gereisd Met partner in augustus 2014

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Praha Klanovice in Klanovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Praha Klanovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.