7,2

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

87 reviews over Camping Praha Klanovice in het Nederlands

prima verblijf

Jansen
20-11-2011

We hebben van een heerlijke herfstvakantie genoten op deze camping. Het was erg rustig, maar toch waren er elke ochtend heerlijke verse broodjes. De campingbeheerder was heel aardig en behulpzaam. Mede dankzij heerlijk weer hebben wij erg genoten van Praag. De enige dag met regen was ook heel leuk dankzij het zwemparadijs in de buurt. Wie weet komen we een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Behulpzame beheerder en personeel

Hans Wielakker
4-10-2011

De camping is perfect gelegen in een "dure" buitenwijk van Praag. Van hieruit is het zelfs voor de meest onbereisde vakantie-ganger een fluitje van een cent on met het OV in het centrum van Praag te komen. Bus, trein en metro brengen je voor een vriendenprijs naar al die mooie bezienswaardigheden van Praag. Men was erg behulpzaam na een botsing in Praag. Zo hebben we geen 10 dagen maar 3 weken genoten van die stad. Ik kan een ieder deze camping aanbevelen als uitvalplaats om Praag te bezoeken.

Gereisd Met partner in september 2011

redelijke camping

Mirella
8-9-2011

Wij zijn hier ook anderhalve week geweest in een tent van touroperator Toen we aan kwamen hoefde we geen borg te betalen en dat verklaarde ook alles toen we bij de tent kwamen De tent was echt viez !! overal lag haar en het tent doek aan de binnen kant was helemaal verschimmeld De Camping zelf is prima alleen jammer dat je met 35 graden als camping gast zelf geen optimaal gebruik kan maken van het zwembad omdat heel Klanovice er in ligt. Dat vond ik toch wel een min punt iedereen uit het dorp lag in ons zwembad en was het voor ons zoeken naar een plek Het sanitair is prima onderhouden schoon en netjes En ook het restaurant op de camping kan je heerlijk eten

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Een niet al te grote maar gezellige camping

pijltje
5-9-2011

Wij hebben hier 1,5 week vertoefd en onze kinderen hebben het gigantisch naar hun zin gehad. Ook het sanitair werd regelmatig schoongemaakt.Zeker voor herhaling vatbaar ook met wat oudere kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping

Fam. van Dinther
Sat Aug 13 2011 14:18:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping voor een bezoek aan Praag, wij hebben in het hoogseizoen 2 weken gelogeerd in een stacaravan. Mooie schone zwembaden, fijne ligweide, geen ligstoelen aan zwembad. Sanitair hebben we niet gebruikt, maar we hebben wel een kijkje genomen, dit alles ziet er prima uit. Goede ontvangst door nederlandse campingbeheerder, welke veel goede tips had voor diverse bezoekjes. Alles is tot de puntjes uitgewerkt. De campingwinkel stelt niet veel voor, maar dagelijks zijn er verse broodjes verkrijgbaar, op korte afstand is er een Lidl waar alle andere boodschappen gehaald kunnen worden. De bus en treinverbinding naar Praag zijn super, onze kinderen mochten nog gratis mee, voor volwassenen betaal je ongeveer 4 euro voor een dag onbeperkt bus, tram, trein en metro. een punt wat wij minder vonden, er was veel verloop op de camping, er strijken veel mensen neer die een paar dagen naar praag gaan en dan weer verder gaan. Maardat doet niets af aan de camping dat doet deze locatie nou eenmaal.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein maar fijn

smeetse
8-8-2011

De Camping is relatief klein. Maar goed onderhouden. Mobil home gedateerd maar schoon. Helaas werkte dit jaar het weer niet zo mee. Wel goed om de stad paarg. half uurtje met bus en trein.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke, eenvoudige camping

sandra
7-7-2011

Nederlands sprekende campingbeheerder, erg makkelijk! Toiletten worden goed schoongemaakt maar zijn verouderd. Voor ritje naar Praag kun je voor weinig naast de camping op de bus stappen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Prima camping, mooie uitvals basis voor Praag

els en rob
17-6-2011

Een prima camping, om uitstapjes te maken naar Praag, met het goedkope openbaar vervoer prima te doen, restaurant op de camping is top, prima eten voor een zeer schappelijke prijs, zeg maar goedkoop ! Ook uitstekend personeel die behulpzaam zijn , ook de Nederlandse medewerker gaf veel en goei tips !! Ook waren beide zwembaden gevuld en was het er heerlijk, wij hadden 2 weken fantastisch weer, meer dan 25 gr. Dus dat helpt wel met het maken van de uitstapjes naar Praag, wat een geweldige stad is dat, we komen hier zeker nog een keer terug, een echte aanrader !!

Gereisd Met partner in mei 2011

Prima vetrekpunt voor verkenning Praag

Familie Uittenbogaard
15-5-2011

Leuke gemoedelijke camping,met uitstekende mogelijheden om per openbaar vervoer Praag te bezoeken. Sanitair nieuw en schoon. Vriendelijk nederlands sprekende beheerder,geeft uitleg in het kort welke en wat de mogelijkheden zijn om de bezienswaardigheden gemakelijk te bezoeken. Camping ligt op een rustige veilige plek. In de ochtend zijn in een kleine supermarkt op de camping verse broodje verkrijgbaar. Land heeft veel meer te bieden dan we verwachten,dus komen we zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

nooit meer

m
3-5-2011

we zijn hier in de meivakantie, maar er valt hier op de camping niets te beleven, alles is gesloten, geen water in het zwembad, snackbar dicht het restaurant is een paar dagen per week open. Om 5 uur gaat de receptie dicht en is iedereen weg. Het is met koud weer geen doen om in de caravan te zijn, kacheltje wordt niet warm het wordt hier niet boven de 10 graden we zitten hier met dekens om, dat is kramperen i.p.v. vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Praha Klanovice in Klanovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Praha Klanovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.