7,2

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

87 reviews over Camping Praha Klanovice in het Nederlands

pachter vreselijke man

tiara1970
21-8-2012

ik ben met mijn gezin 3 weken op deze camping geweest ontvangst is goed maar dat gebeurt door michel een nederlander die alles voor je wilt doen perfect die man goud waard voor de camping maar de pachter wat een man zeg geen begrip voor campinggasten wil een tjechiesche camping hebben met onze prijzen animatie team waardeloos 2 meiden die doelloos over de camping paraderen op de dagen van donderdag tot zondag moet je het zwembad delen met plaatselijke bevolking een man of 500 lekker in het bad van 10x20 wc en douche veel te kort en dan ook nog de bevolking die er op gaat auto moet bij je plek staan als je dat doet kan er geen caravan meer door waardeloos dus michel is een perfecte man voor de camping maar word ook door de tjechiesche pachter terug gefloten zonde na 22.30 is er vrijspel op de camping geen pachter geen bewaking alleen de campinggasten doe waar je zin in hebt

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

geen tweede keer

tiara1970
20-8-2012

ik ben met mijn gezin op deze camping geweest voor 3 weken verbinding met het opbaar vervoer is goed parkeren voor je eigen auto is een ramp moet op je eigen plek waar geen plaats voor is vanaf donderdag tot en met zondag is het zwembad vol met lokalen bevolking ongeveer een manetje of 5 a 600 geen plek voor de camping gasten dus na 22.00 uur is er geen personeel of bewaking op de camping dus alleen de campinggasten de eigenaar of pachter is een eigenwijzen tjech die geen tijd voor zijn gasten heeft alles word door michel opgelost deze man is goud voor de camping maar woord ook tegengewerkt door de pachter die ook geen woord over de grens spreek of wil spreken ? in het hoog seisoen gaat de heer de camping opknappen waar hij al maanden mee bezig is lekkere vacantie mensen nogmaals de man genaamd michel is een man die goud waard is voor deze camping zonder hem is het een zooitje
dus voor ons niet meer animatie team een drama om 11 uur een film kijken in de ochtend wat een verstand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

onvriendelijk tegen de kinderen

fcgrunn
12-8-2012

leuke camping vriendelijk bij de balie maar de baas van de camping totaal niet vriendelijk. We hadden geen gas meer en dat melden we dan maar even en de grote baas vas totaal niet vriendelijk. Rare grove taal tegen de kinderen als ze nog even lawaai hadden en trok zo de kinderen van de speel toestellen af. tegen de kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Geen slechte keuze

Angelique
31-7-2012

Deze camping is een ideale uitvalsbasis voor Praag en omgeving, leuke kleine restaurantjes in de buurt. Geen camping om hele dagen te zitten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Praag

Moos
18-7-2012

Terug van vijf nachten op deze rustige camping. Tja, als je super groot vertier verwacht zoals bijvoorbeeld in zuid-frankrijk, dan moet je niet hier, sterker nog, niet naar Tsjechie gaan. Als uitvalsbasis voor een bezoek aan Praag is deze camping prima. We hadden een mobilhome, en die was prima in orde hoewel de schoonmaak wel beter kon. Heerlijk warme broodjes in de winkel, deze werden iedere dag vers gebakken. Mooi zwembad, maar dat was helaas ijskoud. Dit is een onverwarmd zwembad en aangezien het weer wat minder was, was het te begrijpen dat het bad ook niet echt aangenaam was. Verder een grote speelweide/zonneweide en speelgelegenheid voor kinderen. Tegen betaling wifi. Goede verbinding met Praag via het openbaar vervoer. Kaartjes kopen op de camping. Wij waren voor euro 2,50 p.p. op en neer naar Praag. Restaurant was zo maar dicht, maar er is ook een snackbar. Mobilhomes staan erg dicht op elkaar (niet allemaal). Losse plaatsen rommelig, niet afgebakend. Prima doorreis camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekende, prima georganiseerde camping

ronald_smit
17-7-2012

Prima stadscamping gelegen aan een groot bos in een "duurdere" buitenwijk van Praag. Camping is geheel ingericht op Praag-bezoekers. Informatievoorziening bij aankomst perfect. Alles wat je moet weten over de camping, vervoer naar Praag etc. etc. krijg je ongevraagd bij aanmelding in de receptie aangereikt. Bus naar het station stopt voor de camping. Vanaf het station kan je met de trein zeer eenvoudig hartje Praag bereiken. Kaartjes te koop bij de receptie waar de Nederlandse beheerder je graag helpt. Voordeel van de bus voor de deur is 's avonds een nadeel als je bij de weg staat. De bus rijdt namelijk om het half uur tot 24.00 u. Dat geeft wat herrie.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Om Praag te bezoeken

w.de jong
22-6-2012

De camping is wat rommelig ingedeeld. Ook de plaatsen zijn relatief klein. Je staat echt dicht op elkaar. Dit is zowel van toepassing als eigen kampeermiddel of huuraccomadatie. De ontvangst en de verbinding met Praag zijn goed te noemen. Op de camping kan je kaartjes kopen voor het uitstekende openbare vevoer. De capiciteit van sanitair is onvoldoende maar wel goed schoon. Als je hoofdoel Praag is, dan scoort de camping voldoende.

Gereisd Met partner in juni 2012

Nette camping maar nog niet af.

Rudi
12-6-2012

Ziet er netjes uit ondanks dat nog niet alles af was; oa straatwerk, speeltoestellen. Camping ligt in rustige buurt met prima openbaar vervoer naar Praag. Nederlande medewerker "Michel" was meer dan vriendelijk en behulpzaam, een topper! Restaurant matig, ging zomaar een week dicht. Sanitair schoon, maar niet teveel douches cq wc's.

Gereisd Met partner in mei 2012

Prima plek om Praag te bezoeken

Nina
22-5-2012

+bus stopt voor de camping, goede aansluiting op de trein naar Praag en goedkoop. +In meivakantie nog niet druk, dan is sanitair goed, maar in de zomer lijkt het niet voldoende te zijn. Wel schoon. -Zwembad in meivakantie: alleen peuterbad was open, terwijl op website vermeld wordt dat alles open is. -De trampoline en tafeltennistafels waren er nog niet. -Gras stond erg hoog. Speeltoestel was leuk, maar onze kids hebben er wel schrammen ogelopen door moeren die uitstaken. We hadden tent gehuurd, helaas met een kapotte ketel (gevolg kokend water over hand heen), een scheur in de buitentent en in de binnentent, en pannenset voor 6 personen was onvoldoende. Maar om naar Praag te gaan, zeker een aanrader in het voorseizoen.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

goede uitvalsbasis voor Praag

Carina
5-5-2012

+elk half uur gaat voor de deur een bus naar de trein en ben je in 35 minuten in centrum Praag +een zeer behulpzame beheerder is erg fijn bij problemen in een land waar Engels spreken nog zeldzaam is +goede en goedkope eetgelegenheid op de camping +warme broodjes en winkeltje op camping +lekker fris zwembad in meivakantie open ivm warm weer (onverwarmd) -tafeltennistafels, trampoline, midget-golf niet meer aanwezig/uit gebruik -krappe plekken voor vouwwagen in zomer, kan voor paar dagen stedentrip wel -door vele mobile homes persoonlijk geen echt campinggevoel

Gereisd Met oudere kinderen in april 2012

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Praha Klanovice in Klanovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Praha Klanovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.