Camping Praha Klanovice

• 8Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

91 reviews over Camping Praha Klanovice

• 8marloes16-09-2014

rustige camping

ik ben 2 weken op deze camping geweest en het is in deze 2 weken heerlijk rustig geweest. waarschijnlijk omdat het inmiddels het laag seizoen was. ik had een fiji caravan gehuurd en dat beviel prima, ik was blij dat er een kacheltje inzat, want 's ochtends vroeg en 's avonds was het wel frisjes in de caravan. bij de receptie waren continue 2 vrouwen aan het werk. waarvan 1 nederlands sprak. de receptie had wel korte openingstijden. van 8 tot 11 en van 14 tot 17 dus als er iets aan de hand was moest je wel goed op de tijd letten. wat ideaal is voor deze camping is het openbaar vervoer erna toe. voor de camping is het begin/eind punt voor de bus. houd er wel rekening mee dat je ruim een half uur in de bus zit voor je bij het metrostation bent.

wat punten voor verbetering zijn, betere kussens en lakens aanschaffen en grotere gordijnen voor de ramen, zodat je net iets meer prive kan zitten.

• 8Staat v/h sanitair

Alleenreizend

• 8Jos Fonteijn03-09-2014

gewoon perfect!

een kleine camping in praha 9, de ligging is perfect en binnen een klein half uur sta je in het centrum van praag (bus,metro,tram,trein? 24 uur €3,10)

we hadden een mobile home fidji, perfect schoon, volgens mij waren ze nog nieuw? fijne douche, goed warm water.. Kleine kinder hebben het hier perfect, met pubers is er op de camping vrijwel niks te doen. Het zwembad was ijskoud maarja tjechie is natuurlijk ook geen cota d'azur

• 7a09-08-2014

Prima camping

Paar prima dagen gehad op camping Praha Klanovice. Mooie ruime plekken, sanitair was prima, zwembad ook prima. Vriendelijk personeel. Ondanks de warmte en weekend was het niet mega druk met daggasten. Vanaf de camping prima verbinding met openbaar vervoer naar Praag. Het enige minpuntje vonden wij de 6! euro per dag voor het gebruik maken van stroom.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Twisk21-06-2014

Prima camping voor een week.

Wij zijn hier met ons gezin een week in april geweest. Camping is kleinschalig, vooral gericht op kinderen. Onze kinderen van 5 en 9 jaar hebben zich prima vermaakt De stacaravans zijn allen uit bouwjaar 2012 en zien er netjes verzorgt uit. Het restaurant op de camping ziet er simpel uit, maar je kunt er voor erg weinig geld heel goed eten. Camping is een prima uitvalsbasis voor een stedentrip naar Praag. Openbaar vervoer is perfect geregeld: bus stopt pal voor de camping, na 5 haltes uitstappen pal voor het treinstation, waar de eindhalte van de trein in hartje Praag is.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 3karl16-06-2014

Van hemel naar Hel!

De eerste 8-9 dagen hadden wij het hier goed naar ons zin, lekker genieten van het zwemmen wandelingen in het bos uitstapjes naar Praag,Terezin,Kutna Hora etc.De camping is ideal voor uitstapjes,ook met openbaar vervoer,het personeel is vriendelijk en alles is dik in orde.Wij hadden het vaak over dat hier willen wij terug.Tot de pinkster weekend,het blijkt dat het zwembad openbaar is en niet van de camping zelf.(niet aangegeven door touroperator).De temperatur steeg tot 30-35 graden C tegelijkertijd blijkt het (strand)opening te zijn en wij moeten het zwembad delen met 1500-2000 anderen.Tussen 11 en 17 uur konden wij niet de zwembad in zonder dat wij op iemands schouder ging zitten balletje op lunchtafel Tsjech bijna over de coniferen gevallen gegil en geschreeuw de hele dag door.Ons Mobile home stond vlak bij het zwembad dus boek lezen vergeet het maar praten ging niet moest schreeuwen tegen elkaar enz.Ook geen fan van rap en techno muziek uit deze streek geworden Dus Nooit Nooit meer

• 8clemens_111-10-2013

Heerlijke camping in buitenwijk van Praag

Schone camping in woongebied aan rand van Praag gelegen. Vriendelijk personeel in de receptie, dat uitgebreide informaties geeft indien je dat wenst Nieuw en schoon sanitair echter erg weinig. Indien camping vol is, zal het wachten worden....Ruime plaats voor caravan of camper. Mooi zwembad met grote ligweide op de camping. Zwembad en ligweide worden ook door niet campeerders gebruikt. Van camping uit in ca. 30 minuten met bus en trein voor een paar euro naar centrum van Praag reizen. Een groot bos met wandelwegen ligt tegen de camping aan. Verder in direkte omgeving uitsluitend huizen. Voor Vriendelijk personeel in de receptie en uitgebreide informaties indien en week een prima camping, afhankelijk van het weer.

• 8Freek02-08-2013

Fijne camping voor een paar dagen

De camping is meer op kinderen gericht dan op ons (jong stelletje), maar daarom niet minder fijn. Zwembad met ligweide zijn fijn, minisupermarktje makkelijk in de ochtend, restaurantje ondergewaardeerd en lekker.

Naast de camping stopt een bus. Je hebt de mogelijkheid om na die bus de trein of de metro te pakken: pak de trein. Reist fijner en is gigantisch veel sneller.

Goed geholpen, fijne service, lekker rustig aan voor vier dagen. Praag is daarnaast machtig mooi.

• 8inke27-07-2013

Prima voor doorreis en een dag Praag

camping ligt aan de buslijn naar Praag. Prima verbinding van ca 30 min. Dan de metro in richting centrum. Echter de bus is de begin en eind halte en dit is naast de camping. Dit geeft om het half uur start lawaai. Zwembad heerlijk en inderdaad niet erg warm. Voor de kleinsten is er een top speeltoestel (vd McDonald). Voor oudere kinderen niets te doen. Pivo goedkoop op de camping. . Sanitair oke incl toiletpapier.

• 7Staat v/h sanitair

• 7diawil_126-07-2013

Leuke camping.

Leuke kleine camping die er redelijk goed uitziet. Goede ontvangst bij de receptie door engels sprekend personeel. Verder druipen de Tsjechen er niet van de vriendelijkheid maar het heeft me niet gestoord. Caravan was netjes verzorgd. Het enige grote nadeel van deze camping vind ik dat het ook het openbare zwembad van Klanovice is en je dus de gehele dag wordt over spoeld door zeer aanwezige Tsjechen die je het zwembad uitkijken. Ook vanaf je terras van je caravan zit je bijna naast de tsjechen op het zonneveld. Dus geen privacy en heel veel drukte en herrie. Ik zou er in het hoogseizoen of als je langer dan een week gaat helemaal niet aan moeten denken. Het restaurant was meer dicht dan open dus daar had je weinig aan. Er zijn leuke speeltuigen voor kinderen maar ook die zijn continu bezet door de tsjechen. Voor korte vakantie prima uitvalsbasis voor bezoek Praag!

• 5Eetgelegenheden

• 6arubiana31-08-2012

nooit meer

allereerst wil ik ook kwijt dat michel fantastisch is voor deze camping, spreekt alle talen en is superbehulpzaam heeft alleen niets te vertellen onze tjechies vriend is baas, deze tjech is een vreselijk chagerijnig mannetje dat niets heeft met kinderen en ze dus of uitscheld of ze straal voorbij loopt en kan geen goededag af bij deze man.

de camping is verder netjes , het zwembad is koud en om 19,00 al dichtde snackbar en receptie zijn ook rond 10.00 a 19.00 uur dicht daarna kun je niks te drinken halen en ook geen ijsje voor jezelf of de kids waardeloos. verder zijn de bedden meer dan slecht die zijn keihard en met springveren die kosten je je rug voor die prijs is dat geen service. praag is geweldig en de meiden hadden leuke vrienden zodoende hebben ze zich leuk vermaakt, de animatie was meer dan waardeloos!!!

Touroperator trek uw conclusies deze camping gaat het zo niet redden!!!!!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

9 tips over Camping Praha Klanovice

• karl, 16-06-2014

wifi is duur 3 Euro per dag of 15 per week.per account dus allen 1pc of I phone etc. Bus trein naar Praag is sneller/beter dan Metro Uitstapjes Terezin Kutna Hora Kasteelen Wandelingen in bos Zwembad is druk Stacaravan niet huren naast zwembad.

• inke, 27-07-2013

Bus gaat om het halfuur naar Praag.

• gonnie, 27-08-2012

uit eten bij Beseda was erg lekker en niet duur zit aan de doorgaande weg. In de buurt van het kasteel oppassen voor oplichting in horeca

1 vraag over Camping Praha Klanovice

• Carolina, 11-08-2014

Supermarkt dichtbij de camping

Wij zijn van plan om een weekend naar Praag te gaan met het vliegtuig. Is er een "grote supermarkt " op loopafstand van de camping?

Jos Fonteijn, 03-09-2014

Dat is er zeker maar het is echt zo`n minimarkt met wat dranken,fruit, brood en andere levensbehoeften. Dit is overigens op de camping ook beschikbaar. (redelijk goedkoop) uiteten zou ik beter aan raden! voor 6 euro heb je top gegeten!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig