7,5

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

86 reviews over Camping Praha Klanovice in het Nederlands

Prachtige camping, ideale OV verbinding met Praag

Hiemstra
29-8-2015

De camping is erg netjes aangelegd en alles wordt goed onderhouden. Vanaf de camping gaat elk half uur een bus naar het treinstation in de buurt, vanaf daar is het nog een kwartier met de trein naar het oude centrum van Praag. Een dagkaart is 4 euro. Wifi over de gehele camping, 15 euro per week. Leuk zwembad aanwezig voor op de warmere dagen met een grote ligweide. De mobilhomes zijn redelijk nieuw en erg mooi! Wel jammer dat het restaurant maar beperkt open is, alleen in de avonduren. De campingwinkel biedt wel elke ochtend verse broodjes. Voor een bezoek aan Praag zeer de moeite waard!

Gereisd Met partner in augustus 2015

nancy
26-8-2015

Kleine maar schone camping perfect om Praag te bezoeken met het openbaar vervoer

Gereisd Met partner in september 2014

Fam schapelhouman
16-8-2015

Prachtige camping, schoon gemoedelijk. Mooie plekken. Alleen puntje van verbetering is de animatie. Deze is alleen in het Engels en maar minimaal. Vriendelijke mensen.zwembad beetje saai geen glijbanen en dergelijke.maar prachtige vakantie gehad. Met praag op een steenworp afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg tevreden

anoniem
7-8-2015

Een heel prettige camping. In de eerste plaats omdat het een heel gemakkelijke verbinding heeft met hartje Praag (kaartjes op de camping verkrijgbaar, voor een paar euro kun je de hele dag met bus, trein en metro reizen, bushalte bij de camping). Verder omdat het een schone camping is met ruime voorzieningen. Heel fijn dat sanitair goed is en goed schoongehouden wordt. Mooi zwembad, fijn voor kinderen. Wel zou er iets moeten komen voor jongeren om elkaar te ontmoeten. Nu veel jongeren gezien die alleen maar op en neer bleven lopen of bij ouders bleven zitten. Vriendelijk personeel en goede service. Zelfs korting gekregen omdat iets over de betaling niet duidelijk was, wat bovendien mijn eigen fout bleek te zijn achteraf!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

niet voor herhaling vatbaar

gezin
3-8-2015

Tent gehuurd. Matrassen veel te hard. Erg klein restaurant open van1900/2200. Koud zwembad. Animatieteam weinig aanwezig, 2 keer per dag 1.uurtje en dan kon je alleen maar poolen, tafelvoetbal en kleuren. Zodra er niemand van animatie was dan niks te doen. Dan ging de ruimte op slot.Oude speeltoestellen van de Mac. Kort om, niet nog eens.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Goede accomodatie

Aart van den Berg
27-7-2015

Prijzen in omgeving is hoger dan rest van Tsjechië! Zwembad is te vroeg dicht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Super!

Dyon
27-7-2015

Is een leuke camping met de trein en de bus na Praag

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Praag is een geweldige stad

Danielle Vrieze
19-7-2015

Kleine camping. Prima camping als je naar Praag wilt. Openbaar vervoer erg goedkoop. 4EURO p.p voor volwassenen en 2 euro p.p voor kinderen en dan kun je de hele dag reizen met de trein , bus, metro en trollybus. Sanitair is schoon. Zwembad is prima. Wij hebben een tent van touroperator gehuurd. Prima tent, alles is aanwezig. Nadeel: harde matrassen! De camping heeft een afspraak met de politie. De politie controleert s' avond en s' nachts de camping. In het verleden is er uit tenten gestolen en sliepen zwervers in de tenten. Dit gaf ons geen veilig gevoel. Wij hebben een mooie vakantie gehad. We vonden Praag geweldig, maar we huren nooit meer een tent.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

rustige camping

marloes
16-9-2014

ik ben 2 weken op deze camping geweest en het is in deze 2 weken heerlijk rustig geweest. waarschijnlijk omdat het inmiddels het laag seizoen was. ik had een fiji caravan gehuurd en dat beviel prima, ik was blij dat er een kacheltje inzat, want 's ochtends vroeg en 's avonds was het wel frisjes in de caravan. bij de receptie waren continue 2 vrouwen aan het werk. waarvan 1 nederlands sprak. de receptie had wel korte openingstijden. van 8 tot 11 en van 14 tot 17 dus als er iets aan de hand was moest je wel goed op de tijd letten. wat ideaal is voor deze camping is het openbaar vervoer erna toe. voor de camping is het begin/eind punt voor de bus. houd er wel rekening mee dat je ruim een half uur in de bus zit voor je bij het metrostation bent.

wat punten voor verbetering zijn, betere kussens en lakens aanschaffen en grotere gordijnen voor de ramen, zodat je net iets meer prive kan zitten.

Gereisd Alleenreizend in september 2014

gewoon perfect!

Jos Fonteijn
3-9-2014

een kleine camping in praha 9, de ligging is perfect en binnen een klein half uur sta je in het centrum van praag (bus,metro,tram,trein? 24 uur €3,10)

we hadden een mobile home fidji, perfect schoon, volgens mij waren ze nog nieuw? fijne douche, goed warm water.. Kleine kinder hebben het hier perfect, met pubers is er op de camping vrijwel niks te doen. Het zwembad was ijskoud maarja tjechie is natuurlijk ook geen cota d'azur

Gereisd Met partner in augustus 2014

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Praha Klanovice in Klanovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Praha Klanovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.