Camping Praha Klanovice

7.3Goed

• 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

91 reviews over Camping Praha Klanovice

• 2017
    7Danielle Verhoeven18-08-2017

Prima camping

Wij hebben deze camping uitgekozen omdat we met onze kinderen een keer Praag wilde bezoeken. Dat is vanaf deze camping prima te doen. De bus stopt voor de camping en die brengt je naar het treinstation. Alles bij elkaar ben je met een half uur in Praag. Camping verder is prima. Een lekker zwembad (wel erg koud) en genoeg ruimte omheen om te liggen of te zitten. Er is een restaurant en een snackbar op de camping en een klein winkeltje waar je o.a. iedere ochtend broodjes kunt halen. Wij zaten in een sta caravan en die was prima en schoon.

• Oude reviews

7L.Rietveld17-09-2016

Praktisch voor een paar dagen Praag

Handige plek om goedkoop met het OV naar Praag te gaan. Zwembad was echt erg koud en erg druk bij mooi weer. Voor oudere kinderen weinig te doen. Jammer dat het beachvolleybalveld en voetbalkooi niet gratis waren. Tv kijken alleen in restaurant mogelijk. 's Avonds is alleen het restaurant open tot 22:00 uur. Stacaravans zagen er prima uit. Bij de receptie sprak men Nederlands.

Team Camping Praha Klanovice, Owner, 20-09-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Voetbal en volleybal wordt betaald service. 4 (fotball) en 8 (volleybal) Euro voor 1 uur is een redelijke prijs.

U kunt onze tv-Bus voor gratis te gebruiken tijdens de hele dag. Thre zijn 2 grote tv-schermen en vele internationale programms.

Restaurant is open tot 22.00 uur, want om 22.00 begint de nacht stilte.

Temperatuur zwembaden waren 22 graden. We zijn niet in Italië, dus we kunnen niet bieden u 26 graden.

• 8Hilde Lebrun06-09-2016

Goede ligging! Leuke camping

Niet al te grote camping op rustige plaats in buitenwijk van Praag. 2 grote zwembaden maar wel heel koud water. Bibberen om in het water te gaan. Leuk bij erg warm weer maar bij 22 graden veel te koud. Zwembad is in het weekend en wij warm weer overbevolkt doordat deze ook bereikbaar is voor mensen buiten de camping. Bushalte aan de camping. Brengt je naar het station en rechtstreeks naar het oude centrum van Praag voor heel weinig geld. Bungalows zijn zeer proper. Vooral de douche vond ik zeer net. Airco aanwezig en wifi bij betaling. Lidl en andere supermarkt in de buurt. Leuke plaats om op een goedkope manier om Praag te ontdekken

• 6Eetgelegenheden

Camping Praha Klanovice, Owner, 07-09-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. Het zwembad moeten wij openstellen voor omwonenden. Het is spijtig dat u de drukte als vervelend ervaren heeft. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie zeer. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Met jonge kinderen

• 6Nick04-09-2016

leuke camping, jammer van het zwembad

Leuke kleine camping. Alleen heel erg jammer dat het zwembad vrijelijk toegankelijk is voor iedereen. Het was tijdens warme dagen geheel gevuld met Tsjechen. En deze vonden het niet grappig als je er bij kwam.

De camping is zeker wel ideaal als uitvalsbasis naar Praag. Zeer gemakkelijk met openbaar vervoer te doen, en dit is lekker goedkoop dus alle reden om de auto te laten staan.

Voor kinderen niet veel te doen, en wat er te doen is kost gelijk geld. Het is een commerciële camping vergeleken met de omgeving.

Wij verbleven in een stacaravan op de camping, bedden waren een beetje hard maar we hebben al met al een prettige vakantie hier gehad.

• 6Eetgelegenheden

Camping Praha Klanovice, Owner, 07-09-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. Het zwembad moeten wij openstellen voor de omwonenden. Het is spijtig dat u dit als storend heeft ervaren. Voor kinderen bieden wij in het hoogseizoen (tot medio augustus) een gratis animatieprogramma aan en dan is er genoeg te doen. Het is fijn om te horen dat u uw verblijf als prettig heeft ervaren. We stellen uw mening op prijs en nemen de minpunten mee voor in de toekomst. We hopen u nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

• 8marian12-08-2016

ligging perfect voor stedentrip maar kleine plaats

bij mooi weer is grasweide en zwembad overvol met plaatselijke bevolking, sanitair is zeer netjes en wordt goed schoongehouden. gratis warm water. de plekken voor eigen tent/caravan zijn klein, je eigen auto past er niet of nauwlijks op. met grindpaden voor je plek altijd lawaai. officieel is er nachtrust maar er gaat geen hek of slagboom dicht dus geen avondrust. voor een paar dagen een prima camping omdat je met 30 minuten met bus voor de deur in centrum praag bent voor slechts € 2,50 maar langer geen aanrader helaas. Achter de camping mooi groot bos met gemarkeerde paden ideeal als je even wilt trimmen of een wandeling wilt maken zwembad is ijskoud

Camping Praha Klanovice, Owner, 07-09-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. Omdat wij een kleine stadscamping zijn, kunnen de plaatsen niet zo ruim zijn als op een grote camping in de natuur. Het hek blijft dag en nacht open omdat wij altijd toegankelijk willen zijn voor gasten met een late aankomst. Het is spijtig dat u dit als hinderlijk heeft ervaren. Wij stellen uw mening op prijs en nemen het zeker mee in de toekomst. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

• 8Fam. van Steensel09-08-2016

Prima camping!

Kleine, goed verzorgde camping met prima, schoon sanitair. Alles op de camping is goed doordacht en praktisch. Enorm behulpzaam en klantvriendelijk personeel dat meerdere talen spreekt (geen Nederlands). We hebben hier twee weken doorgebracht (met drie volwassenen) en het is zeker voor herhaling vatbaar. Voor ons de beste camping tot nu toe.

• 8Joke07-08-2016

Volgend jaar weer

Kleine goedverzorgde camping. Leuk restaurant. Vriendelijke ontvangst. Functioneel zwembad. Water aan de frisse kant. Heerlijk om af te koelen met warm weer. Ligging vlak bij Praag. We zijn maar 5 nachten geweest. Gaan volgend jaar weer maar dan voor een langere periode. Nog een hoop te zien in de omgeving. We vinden Praag een prachtige stad.

Camping Praha Klanovice, Owner, 07-09-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie. We kijken ernaar uit jullie volgend jaar weer op onze camping te mogen ontvangen.

• 8eugene28-06-2016

Prima verblijf en Praag is gemakkelijk bereikbaar.

Zeer nette camping inclusief sanitair, vriendelijk onthaal en service. Met bus en trein naar Praag is geen probleem, bushalte voor camping. Ook andere bestemmingen zijn van daaruit gemakkelijk bereikbaar.

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 9fam. Wijker07-05-2016

Voor herhaling vatbaar!

Wij waren aangenaam verrast door deze nette vriendelijke camping met rustige en groene ligging. Het bos begint letterlijk achter de camping! Perfect voor een paar dagen Praag. Bushalte voor de deur, 7 min. rijden. Dan een kwartiertje met de trein en je staat in Praag-centrum. Kaartjes verkrijgbaar bij receptie. Je kunt voordelig uit eten, 10-12 euro pp bij heel veel gelegenheden en dan heb je hoofdgerecht+nagerecht+bier/wijn. Dagje naar Plzen goed te doen, bezoek brouwerij Urquel Pils daar erg leuk. Caravan prima, vrij nieuw en goed schoon. Personeel receptie erg vriendelijk en spreken goed engels. Minpuntjes: Assortiment winkeltje is erg beperkt en er zat nog geen water in het zwembad terwijl op de site van touroperator stond dat dit vanaf 30/4 wel het geval zou zijn. Nu waren wij toch niet van plan te gaan zwemmen maar als je er op rekent is het wel een tegenvaller. Wij zouden zeker nog eens terug gaan naar deze camping!

Camping Praha Klanovice, Owner, 07-09-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We waarderen de positieve recensie en stellen uw mening op prijs. De verbeterpunten nemen we mee voor in de toekomst. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

• 9frenol30024-04-2016

Leuke camping, lekker compleet

Leuke kleine camping, goed uitgeruste caravan met voldoende servies e.d. alles was goed ingericht. Lekker terras met stoelen en stenen barbeque. Makkelijk contact met de buren zowel van de tenten als de huur caravans. We zijn zelf veel weggeweest naar Praag en andere mooie plaatsen. Ideale uitvalsbasis. Ook lekker zwembad, restaurant etc... Ideaal dat de bus naar station/ Praag zo ongeveer voor de deur van de camping stopt.

• 10Staat v/h sanitair

9 tips over Camping Praha Klanovice

• karl, 16-06-2014

wifi is duur 3 Euro per dag of 15 per week.per account dus allen 1pc of I phone etc. Bus trein naar Praag is sneller/beter dan Metro Uitstapjes Terezin Kutna Hora Kasteelen Wandelingen in bos Zwembad is druk Stacaravan niet huren naast zwembad.

• inke, 27-07-2013

Bus gaat om het halfuur naar Praag.

• gonnie, 27-08-2012

uit eten bij Beseda was erg lekker en niet duur zit aan de doorgaande weg. In de buurt van het kasteel oppassen voor oplichting in horeca

1 vraag over Camping Praha Klanovice

• Carolina, 11-08-2014

Supermarkt dichtbij de camping

Wij zijn van plan om een weekend naar Praag te gaan met het vliegtuig. Is er een "grote supermarkt " op loopafstand van de camping?

Jos Fonteijn, 03-09-2014

Dat is er zeker maar het is echt zo`n minimarkt met wat dranken,fruit, brood en andere levensbehoeften. Dit is overigens op de camping ook beschikbaar. (redelijk goedkoop) uiteten zou ik beter aan raden! voor 6 euro heb je top gegeten!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig