7,2

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

24 reviews over Camping Praha Klanovice in het Nederlands

Mooie camping om Praag te bezoeken

William Gregoor
5-7-2009

Praag is makkelijk en zeer goedkoop met openbaar vervoer te bereiken. Mooie plekken voor caravan of tent. Achter de camping is een goed en zeer goedkoop restaurant (op maandag en dinsdag gesloten). Het sanitair is goed en zeer schoon. Vriendelijke beheerder die al bij aankomst allerlei zaken uitgebreid uitlegt

Gereisd Met partner in juni 2009

Fijne camping. Goede service.

C. van Hulten
1-5-2009

Camping "Praha Klanovive"Is een fijne, rustige camping. En ideaal gelegen om Praag te bezoeken. De verbinding naar Praag is ideaal. En spotgoedkoop. Het resaurantje achter de camping is prima en de mensen zijn vriendelijk. We hebben er een super meivakantie gehad.

Gereisd Met partner in mei 2009
2008

Ideale stadscamping

Hans de Vet
25-9-2008

Verbleven in een mobile home van touroperator.Met tweeën goed te doen, met vieren (waar de mobile home voor is uitgerust) minder en te krap. De jonge blonde dame bij de receptie zit er om haar geld te verdienen en niet meet dan dat. De eigenaar ie zeer behulpzaam (we hadden een lekke band en hij heeft ons perfect geholpen) Praag en omgeving is lang niet zo goedkoop als men zegt. Het is eerder net zo duur als in Nederland (1L benzine = 1,50) Praag heeft zijn ziel verkocht aan het toerisme. Overal wisselkantoortjes en schreeuwerige souveniershops. Prachtige gebouwen, maar alles voor de tourist. De vietnamezenmarkt is echter wel leuk (aan de overkant van de Moldau) zeker als je van handelen houdt.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Karin en Dennis
29-8-2008

Nu wij deze reactie plaatsen zitten we nog op de camping. Prima camping, tenten zijn netjes. Service is goed. Zwembad is ijskoud, maar dat ligt ook aan het weer momenteel. Verder zaten er genoeg Nederlanders en hebben we een paar gezellige avonden/dagen gehad. De bus met Amerikanen had van ons niet gehoeven aangezien ze om 6 uur 's ochtends al lawaaierig waren. Verder voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Praha Klanovice in Klanovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Praha Klanovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.