Camping Praha Klanovice

7.3Goed

• 8Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

91 reviews over Camping Praha Klanovice

• 8Jos Fonteijn03-09-2014

gewoon perfect!

een kleine camping in praha 9, de ligging is perfect en binnen een klein half uur sta je in het centrum van praag (bus,metro,tram,trein? 24 uur €3,10)

we hadden een mobile home fidji, perfect schoon, volgens mij waren ze nog nieuw? fijne douche, goed warm water.. Kleine kinder hebben het hier perfect, met pubers is er op de camping vrijwel niks te doen. Het zwembad was ijskoud maarja tjechie is natuurlijk ook geen cota d'azur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 3karl16-06-2014

Van hemel naar Hel!

De eerste 8-9 dagen hadden wij het hier goed naar ons zin, lekker genieten van het zwemmen wandelingen in het bos uitstapjes naar Praag,Terezin,Kutna Hora etc.De camping is ideal voor uitstapjes,ook met openbaar vervoer,het personeel is vriendelijk en alles is dik in orde.Wij hadden het vaak over dat hier willen wij terug.Tot de pinkster weekend,het blijkt dat het zwembad openbaar is en niet van de camping zelf.(niet aangegeven door touroperator).De temperatur steeg tot 30-35 graden C tegelijkertijd blijkt het (strand)opening te zijn en wij moeten het zwembad delen met 1500-2000 anderen.Tussen 11 en 17 uur konden wij niet de zwembad in zonder dat wij op iemands schouder ging zitten balletje op lunchtafel Tsjech bijna over de coniferen gevallen gegil en geschreeuw de hele dag door.Ons Mobile home stond vlak bij het zwembad dus boek lezen vergeet het maar praten ging niet moest schreeuwen tegen elkaar enz.Ook geen fan van rap en techno muziek uit deze streek geworden Dus Nooit Nooit meer

Gereisd met partner in mei 2014

• 8clemens_111-10-2013

Heerlijke camping in buitenwijk van Praag

Schone camping in woongebied aan rand van Praag gelegen. Vriendelijk personeel in de receptie, dat uitgebreide informaties geeft indien je dat wenst Nieuw en schoon sanitair echter erg weinig. Indien camping vol is, zal het wachten worden....Ruime plaats voor caravan of camper. Mooi zwembad met grote ligweide op de camping. Zwembad en ligweide worden ook door niet campeerders gebruikt. Van camping uit in ca. 30 minuten met bus en trein voor een paar euro naar centrum van Praag reizen. Een groot bos met wandelwegen ligt tegen de camping aan. Verder in direkte omgeving uitsluitend huizen. Voor Vriendelijk personeel in de receptie en uitgebreide informaties indien en week een prima camping, afhankelijk van het weer.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Freek02-08-2013

Fijne camping voor een paar dagen

De camping is meer op kinderen gericht dan op ons (jong stelletje), maar daarom niet minder fijn. Zwembad met ligweide zijn fijn, minisupermarktje makkelijk in de ochtend, restaurantje ondergewaardeerd en lekker.

Naast de camping stopt een bus. Je hebt de mogelijkheid om na die bus de trein of de metro te pakken: pak de trein. Reist fijner en is gigantisch veel sneller.

Goed geholpen, fijne service, lekker rustig aan voor vier dagen. Praag is daarnaast machtig mooi.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7w.de jong22-06-2012

Om Praag te bezoeken

De camping is wat rommelig ingedeeld. Ook de plaatsen zijn relatief klein. Je staat echt dicht op elkaar. Dit is zowel van toepassing als eigen kampeermiddel of huuraccomadatie. De ontvangst en de verbinding met Praag zijn goed te noemen. Op de camping kan je kaartjes kopen voor het uitstekende openbare vevoer. De capiciteit van sanitair is onvoldoende maar wel goed schoon. Als je hoofdoel Praag is, dan scoort de camping voldoende.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Rudi12-06-2012

Nette camping maar nog niet af.

Ziet er netjes uit ondanks dat nog niet alles af was; oa straatwerk, speeltoestellen. Camping ligt in rustige buurt met prima openbaar vervoer naar Praag. Nederlande medewerker "Michel" was meer dan vriendelijk en behulpzaam, een topper! Restaurant matig, ging zomaar een week dicht. Sanitair schoon, maar niet teveel douches cq wc's.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Hans Wielakker04-10-2011

Behulpzame beheerder en personeel

De camping is perfect gelegen in een "dure" buitenwijk van Praag. Van hieruit is het zelfs voor de meest onbereisde vakantie-ganger een fluitje van een cent on met het OV in het centrum van Praag te komen. Bus, trein en metro brengen je voor een vriendenprijs naar al die mooie bezienswaardigheden van Praag. Men was erg behulpzaam na een botsing in Praag. Zo hebben we geen 10 dagen maar 3 weken genoten van die stad. Ik kan een ieder deze camping aanbevelen als uitvalplaats om Praag te bezoeken.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011

• 8els en rob17-06-2011

Prima camping, mooie uitvals basis voor Praag

Een prima camping, om uitstapjes te maken naar Praag, met het goedkope openbaar vervoer prima te doen, restaurant op de camping is top, prima eten voor een zeer schappelijke prijs, zeg maar goedkoop ! Ook uitstekend personeel die behulpzaam zijn , ook de Nederlandse medewerker gaf veel en goei tips !! Ook waren beide zwembaden gevuld en was het er heerlijk, wij hadden 2 weken fantastisch weer, meer dan 25 gr. Dus dat helpt wel met het maken van de uitstapjes naar Praag, wat een geweldige stad is dat, we komen hier zeker nog een keer terug, een echte aanrader !!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Hof31-07-2010

Leuke camping om praag te bezoeken

Kleine gezellig camping met aardige en attente nederlandse eigenaar Net sanitair, kleine compactie camping. Camping zelf heeft geen restaurant maar de eigenaar wijst je wel op het restaurantje bij de sportvelden enkele honderden meters verderop waar je echt super lekker kan eten. Goeie openbaar vervoersverbinding voor hele kleine prijsjes. Leuke omgeving en er is meer te doen dan alleen Praag bezoeken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 7J. Dijkstra30-06-2010

Stadscamping

Bushalte naast de camping. Ideaal voor transport naar Praag. Stacaravan aan gringpad. Dit was erg gehorig. Echte stadscamping. Moet echt praag in voor vertier.

Gereisd met partner in mei 2010

9 tips over Camping Praha Klanovice

• karl, 16-06-2014

wifi is duur 3 Euro per dag of 15 per week.per account dus allen 1pc of I phone etc. Bus trein naar Praag is sneller/beter dan Metro Uitstapjes Terezin Kutna Hora Kasteelen Wandelingen in bos Zwembad is druk Stacaravan niet huren naast zwembad.

• inke, 27-07-2013

Bus gaat om het halfuur naar Praag.

• gonnie, 27-08-2012

uit eten bij Beseda was erg lekker en niet duur zit aan de doorgaande weg. In de buurt van het kasteel oppassen voor oplichting in horeca

1 vraag over Camping Praha Klanovice

• Carolina, 11-08-2014

Supermarkt dichtbij de camping

Wij zijn van plan om een weekend naar Praag te gaan met het vliegtuig. Is er een "grote supermarkt " op loopafstand van de camping?

Jos Fonteijn, 03-09-2014

Dat is er zeker maar het is echt zo`n minimarkt met wat dranken,fruit, brood en andere levensbehoeften. Dit is overigens op de camping ook beschikbaar. (redelijk goedkoop) uiteten zou ik beter aan raden! voor 6 euro heb je top gegeten!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig