9 tips over Camping Praha Klanovice

• karl, 16-06-2014

wifi is duur 3 Euro per dag of 15 per week.per account dus allen 1pc of I phone etc. Bus trein naar Praag is sneller/beter dan Metro Uitstapjes Terezin Kutna Hora Kasteelen Wandelingen in bos Zwembad is druk Stacaravan niet huren naast zwembad.

• inke, 27-07-2013

Bus gaat om het halfuur naar Praag.

• gonnie, 27-08-2012

uit eten bij Beseda was erg lekker en niet duur zit aan de doorgaande weg. In de buurt van het kasteel oppassen voor oplichting in horeca

• Moos, 18-07-2012

Natuurlijk een bezoek aan Praag, en aan de dierentuin van Praag. In tegenstelling tot Praag zelf is de dierentuin prima met eigen vervoer te doen. 35 minuten en je bent er. Met o.v. zou je meerdere keren moeilijk over moeten stappen.

We hebben een aantal aanbieders voor Praha Klanovice voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    Vacanceselect

• Carina, 05-05-2012

tip: volg de routebeschrijving van de website, want de routeplanners (anwb,routenet) geven niet de juiste namen op de borden, waardoor we midden in Praag terecht kwamen (uur extra kwijt)

• Rudi, 12-06-2012

In de omgeving; oa bezoeken aan Teresienstad ( Terezin) en Kutna Hura zijn de moeite waard.

• Freek, 02-08-2013

Het restaurantje op de camping.

• Angelique, 31-07-2012

erg goedkoop eten bij de restaurantjes in de doorgaande straat richting Praag, zien eruit als kroegen maar goed te eten!

• Jos Fonteijn, 03-09-2014

zeker aan te raden als je de stadse drukte wilt combineren met de rust op de camping.! top winkelen in de gigantische centra als c'erny most, en dan met de metro naar het centrum in 15 minuten. 's avonds nog langs met de auto op de weg naar de camping eten bij een van de vele toprestaurants! aanrader dus!