7,6

Camping Praha Klanovice is de ideale uitvalsbasis om Praag te bezoeken. Een kleinschalige camping met ruime plaatsen, prima stacaravans en een zwembad voor verkoeling. Voor een hapje en drankje kun je aanschuiven in het restaurant of terecht bij de campingwinkel. Koop een treinkaartje bij de receptie en sta na een half uur in hartje Praag.

86 reviews over Camping Praha Klanovice in het Nederlands

Prima camping aan de rand van Praag!

Roy Brasker,
12-9-2018

Wij hebben onlangs 4 dagen doorgebracht op de camping. Dit was in het naseizoen in september en het was relatief rustig op de camping. We hadden een stacaravan gehuurd, de luxe versie en die was prima verzorgd. Het is niet groot maar met twee personen hebben we genoten. Alles was aanwezig, schoon en goed verzorgd. Enige opmerking wat betreft de stacaravan was het matras. Die was vrij dun, desondanks hebben we goed geslapen. Ons doel was Praag bezoeken en hiervoor was het een prima uitvalsbasis. Restaurant is niet duur met heerlijk eten. Bus stopt voor de deur, de omgeving was rustig, het terrein keurig verzorgd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima camping om de stad Praag te verkennen

Rilana van Boxel,
16-8-2018

Op zich best een mooie camping. Sanitair is netjes en schoon, de temperatuur van het water is niet te veranderen. Wij vonden het water erg heet. Wij hadden een luxe plaats. Dat viel qua ruimte erg tegen. Toe onze caravan met voortent stond kon de auto al niet meer op de plaats staan en moest net buiten de camping geparkeerd worden. Het zwembad was echt een domper! Op de site stond een camping met zwembad, maar het is een publiekelijk zwembad waar ook de campinggasten gebruik van konden maken. Mensen werden onbeperkt toegelaten, waardoor zwemmen niet meer mogelijk was, maar je alleen nog maar kon staan in het water. De badmeester liet alles wat de Tsjechen deden toe: (duiken, bommetjes) terwijl hij de Nederlandse kinderen daarvoor telkens aansprak. Er waren ook veel ouders die hun kinderen in de bosjes lieten plassen. Dat vonden wij erg vies! Al bij al een prima camping als je de stad Praag wil bezoeken. Bushalte is recht voor de deur.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima om de stad te bezoeken

M,
13-8-2018

Er zijn geen schaduwplekken op de camping, dus ook geen bomen. Veel Nederlandse gezinnen met jonge kinderen. Als je in een kant en klare tent wil verblijven met jonge kinderen is dit misschien wel een leuke camping. Wij hebben 2 dagen de stad Praag bezocht en weinig op de camping geweest. Ik zou deze camping alleen aanrader om de stad te bezoeken.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima te doen.

De Vries,
4-8-2018

Het is een leuke kleinschalige camping. Wij zaten in een Stacaravan DeLuxe met zijn 4en. Zijn voor 6 personen maximaal, maar is erg krap. Wij hadden fantastisch weer dus hebben er alleen geslapen binnen. Caravans staan wel bijna allemaal vol in de zon, dus wordt erg warm. Er is maar 1 kleine strandparasol. Dat is niet voldoende. Zwembad is groot en lekker verfrissend. Enorm nadeel is dat de plaatselijke bevolking er ook gebruik van mag maken en ze hebben geen max aantal personen. Bij mooie dagen in het weekend is het dus veel te druk! Restaurant is prima, de Snackbar is niet veel soeps. Drinken en ijs prima, maar eten is slecht. Slappe half gebakken friet en hamburgers uit de magnetron. Personeel bij de receptie en horeca erg vriendelijk. Animatie stelt niets voor. Meisjes hebben geen pit en lijken er ook niet veel zin in te hebben. Voor volwassenen en oudere kinderen is er geen vermaak. Bushalte voor de deur.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

Tubal,
2-5-2018

Prima, goed verzorgde camping. We kwamen agv files erg laat aan maar sleutel hing voor ons klaar en we konden direct de caravan in. Caravan oogt nieuw en is schoon en fris. Alles is aanwezig. Praag goed bereikbaar en zeer de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping!

Caroline,
7-10-2017

Ligt lekker dicht bij Praag! Groot zwembad, redelijk restaurant en mooie ruime plekken. Minpunt van Tsjechie is dat ze bijna geen echt toerisme kennen, maar dit heeft dus niks met de camping te maken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Uitstekende camping!

Gert,
30-8-2017

Prima stacaravan. Goede zwembaden (lekker fris). Winkeltje, snackbar, ligging, restaurant: allemaal goed.

Zou hier met mijn gezin zo weer heengaan. Voor oudere kinderen wellicht wat saai, maar mijn kinderen zijn jong dus dat gaat voor mij niet op :-).

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping om Praag te bezoeken

Fam van Oss,
22-8-2017

Mooie camping, kleinschalig maar alles is aanwezig wat je verwacht op een camping. Alles is zeer schoon en netjes. Vriendelijk personeel . In het restaurant kun je heerlijk en betaalbaar eten. Om de stad Praag te bezoeken , kun je ov tickets kopen op de camping en binnen een half uurtje sta je midden in het oude centrum. S avonds heerlijk afkoelen in het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping

Danielle Verhoeven,
18-8-2017

Wij hebben deze camping uitgekozen omdat we met onze kinderen een keer Praag wilde bezoeken. Dat is vanaf deze camping prima te doen. De bus stopt voor de camping en die brengt je naar het treinstation. Alles bij elkaar ben je met een half uur in Praag. Camping verder is prima. Een lekker zwembad (wel erg koud) en genoeg ruimte omheen om te liggen of te zitten. Er is een restaurant en een snackbar op de camping en een klein winkeltje waar je o.a. iedere ochtend broodjes kunt halen. Wij zaten in een sta caravan en die was prima en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Praktisch voor een paar dagen Praag

L.Rietveld
17-9-2016

Handige plek om goedkoop met het OV naar Praag te gaan. Zwembad was echt erg koud en erg druk bij mooi weer. Voor oudere kinderen weinig te doen. Jammer dat het beachvolleybalveld en voetbalkooi niet gratis waren. Tv kijken alleen in restaurant mogelijk. 's Avonds is alleen het restaurant open tot 22:00 uur. Stacaravans zagen er prima uit. Bij de receptie sprak men Nederlands.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Team Camping Praha Klanovice, Owner, 20-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Voetbal en volleybal wordt betaald service. 4 (fotball) en 8 (volleybal) Euro voor 1 uur is een redelijke prijs.

U kunt onze tv-Bus voor gratis te gebruiken tijdens de hele dag. Thre zijn 2 grote tv-schermen en vele internationale programms.

Restaurant is open tot 22.00 uur, want om 22.00 begint de nacht stilte.

Temperatuur zwembaden waren 22 graden. We zijn niet in Italië, dus we kunnen niet bieden u 26 graden.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Praha Klanovice in Klanovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Praha Klanovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.