Sorteren

Reviews over Vacony

Fijne, rustige, vakantieplek

sanderpieters50
    27-5-2013

Met gezin met twee jonge kinderen (1 & 2)in Vacovy geweest, in huis Pressl. Vacovy is een gehucht tussen de velden, en het huis staat aan de rand er van op 5 autominuten van Klatovy; een stadje waar alles te vinden is wat je nodig hebt (supermarkt 7-22 uur, ziekenhuis, station, cafés, restaurants, et cetera).

Het is een ruim en goed onderhouden huis, met een gedateerde inrichting. Laat je aardoor niet op het verkeerde been zetten. We hebben nergens op mis gepakt en alles wat er was werkte naar behoren. De veranda is erg praktisch (ondanks het weer toch veel buiten geweest), het zwembad erg fijn en de tuin biedt genoeg ruimte voor wat je maar wil.

Indeling; entree via trap (7 treden), hal met toegang badkamer en toilet, gang met toegang tot slaapkamer 1 en 2, keuken 1, woonkamer 1 en trappenhuis. Via trap naar overloop; toegang badkamer 2, hal met toegang tot slaapkamer 3, keuken 2 en woonkamer 2.

Vacony scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews