Reviews over Susice

Betoverend verblijf in een prachtige omgeving!

Philippe Deswarte,
    24-9-2018

In hotel Gandalf is het genieten van het begin tot het einde ! Zeer rustig gelegen in een charmante Zuid-Boheems dorpje waar de tijd stilstaat ! Alweer een nieuwe fantastische streek ontdekt in het wondermooie Tsjechie. Dit land heeft zoveel moois te bieden !

Charmehotel Gandalf ligt in een fraaie natuurstreek,ideaal om eindeloos te wandelen en te fietsen . Hier is het heerlijk uitblazen van het drukke alledaagse leven , even weg van het hectische leven , onbezonnen onthaasten met heel de familie en genieten van de schitterende Boheemse natuur.

Hoedje af voor Dirk die elke dag weer een zeer lekker buffet aanbiedt aan zijn gasten ( komt heel wat werk bij kijken), moefloen , kangeroevlees, allemaal nieuwe en verrassend heerlijke dingen kunnen smaken ! Savonds na een voldane uitstap is het fijn om nog even in het verwarmd binnenzwembad te duiken , en ping pong te spelen met de kids

Dit is zonder meer een aanrader en een plek om steeds weer terug te komen .

Schitterende ligging in het Boheems woud.

Philip. Michelle.Maria,Danny,Eddy, Katrien,Albert en Betty,
    20-9-2018

Wat ons vooral blij stemde is de ongelofelijke rust en super vriendelijke ontvangst door Dirk en zijn vrouwtje. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt, en 's avonds elke dag een verrassend en heerlijk buffet, klaargemaakt door de gastheer zelf. Proficiat

Een aanrader.

Verheyden Raymond,
    11-8-2018

Familiale sfeer, je voelt je direct thuis.90% Vlamingen.

Mooi gerenoveerd oud schoolgebouw, knap gedaan, mooie rustige ligging,grote kamers kortom alles pico Bello.

Eigenaars zijn Vlamingen.

Eddy tovert dagelijks een ander menu op tafel.

zalig!!

den bakker moerbeke,
    5-1-2017

Voor de rust gaan !! De prachtige ligging en mooie uiystappen in de buurt .

Goede uitvalsbasis voor wandelingen

Wendy,
    26-10-2016

Het hotel ligt in het groen en vorm een goede uitvalsbasis voor wandelingen. De eigenaar van het hotel is een Belg en helpt je graag om wandelingen uit te stippelen en kan je andere tips geven qua activiteiten.

Het personeel is vriendelijk met aandacht voor de klant.

We reisden met een baby en konden gratis over een kinderbedje beschikken.

Het eten 's avonds wordt gelijk opgediend. Het voorgerecht is standaard, hoofdgerecht is keuze uit buffet, dessert is standaard.

Aan het hotel is er een grote tuin en zwembad met jaccuzi. De netheid van het zwembad en jaccuzi kan echter beter.

De kamer was niet schoon, overal lag een laagje stof.

Susice scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews