Camping U Dvou Orechu

• 7Staat v/h sanitair

Meer camping info

43 reviews over Camping U Dvou Orechu

• 2Rob29-07-2020

Een zeldzame ‘zure’ ervaring, nooit meer

Wij verbleven een paar dagen bij Frida en Hans, het was de eerste camping van onze vakantie in Tsjechie waar hadden in Nederland 2 dagen bij dit ‘vriendelijk’ ogende campinkje geboekt ..maar dit bleek geen goede keuze ... het ‘was zure kool’ bij Hans en Frida. Direct het eerste contact bij aankomst met Frida was zakelijk en onpersoonlijk; ‘hadden jullie gereserveerd, volg mij! Hans en Frida waren gedurende ons verblijf erg onvriendelijk en absoluut niet gastvrij eerder onbeschoft, wij snappen werkelijk niet waarom deze mensen een camping begonnen zijn, de prik is er duidelijk wel af bij dit stel. Bij elke vraag die je stelt wordt zuchtend en steunend naar een antwoord gezocht, Hans negeert je volledig en lijkt bij voorbaat al een hekel aan je te hebben. Deze camping vonden wij daardoor echt geen aanrader! Wat je wel krijgt als je toch besluit te gaan: mooi gemaaide grasveldjes in de omheinde tuin en schoon sanitair maar that’s all!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Edwin11-09-2019

Fantastische camping

Een hele mooie rustige camping, mooie natuur waar je volop kunt wandelen en fietsen, eigenaren Hans en Frida zijn echt leuke en behulpzame mensen, sanitair is prima en schoon,gaan volgend jaar weer terug hebben nog lang alles niet gezien.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Ruijs30-08-2019

Camping zonder warmte.

Mooie locatie. Door de eigenaresse koele, afstandelijke ontvangst. Ook de rest van de dagen geen hartelijkheid, humor. In elk geval een vrouw van weinig woorden.

Sanitair gedateerd en matig schoon. Geen toiletpapier. Geen warm water bij de wastafels. Door het negatieve gevoel gaan we er niet meer heen.

• 6Staat v/h sanitair

• 10Julia29-08-2019

Fantastische camping heerlijk rustig.Geweldige camping eigenaren.Geen last van kinderen. Schoon sanitair.Mooi in de natuur. We zijn 2 weken geweest.En gaan volgend jaar zeker weer

• 8Alex en Jackelien31-07-2019

Rust en relax in de natuur.

Wanneer je van wandelen in een rustige, natuurlijke, authentieke omgeving houdt, ben je hier in de juiste omgeving. Fietsen met wat uitdagingen die voor beginner en echte sporter aantrekkelijk is. Zorg wel voor voldoende versnellingen. Op de camping is er een mogelijkheid om contact met andere campinggasten te leggen door wat te drinken op het terrasje tussen 16:30 en 19:30 uur. Er is een gemoedelijke, vriendelijke sfeer en je vergeet alle drukte in Nederland. Er zijn gasten die deze camping gebruiken voor een kort verblijf. Eigenlijk is dit jammer. Je krijgt een map met hierin allerlei mogelijke wandel- en fietsroutes. Neem de moeite om dit te gaan doen en je komt pas echt tot rust. Wij komen zeker een keer weer !

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Floris en Anna21-08-2018

Rustgevend tot en met!

De camping overtrof onze verwachtingen. Prachtige ruime kampeerplekken, met zowel schaduw als zon. We keken uit over het heuvelachtige idyllische landschap. We hebben genoten van de sfeer op de camping, de rust en de ruimte. Vanaf de camping zijn tal van wandelingen te maken. Voldoende daguitstapjes te plannen. We zijn 2,5 weken op de camping gebleven en hadden nog langer willen blijven. Voldoende eetgelegenheden op korte reisafstand. Op de camping zelf is een pizzaatje te halen.Tip: met de trein (2,45 uur) nachtje over naar Praag.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Joke21-08-2018

Nu al weer heimwee.

Net thuis en nu al weer heimwee. Een kleine rustieke camping in Tsjechië. 's Nachts bij nieuwe maan heel veel sterren zien en zelfs iets van de kleuren van de melkweg. In het ochtend gloren op 10 meter vanaf de caravan een wildzwijn met jongen zien. Geen lawaai van verkeer, één en al rust en stilte. Als je van natuur houdt is dit een camping en plek om nooit te vergeten.

• 4Johanna02-08-2018

Vies sanitair

Camping is heel rustig met mooie plekken. Wij zijn echter toch na 2 dagen weg gegaan. Het sanitair was eenvoudig (wat wij prima vinden) maar ontzettend vies. Bruine drek langs voegen, schimmel enzovoort. Het emmertje vol met damesverbanden is de drie dagen dat wij er waren niet verschoont. Jammer!

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 9Gerrie Huizenga18-07-2018

Fantastisch tot rust gekomen in de natuur

Wat een rust! Prachtige natuur. Schoon en groen. Relaxed en gastvrij. We hebben genoten van onze ruime prachtige plek .

• Oude reviews

8Freek14-09-2017

Heerlijke charmecamping in mooi wandelgebied

Mooie ruime plekken, veelal met uitzicht, lekker met de voeten in het gras, genieten van de sterrenhemel (prima minimale nachtverlichting). Goed en schoon sanitair, behulpzame beheerders. Prachtige omgeving om te wandelen, veel herten, veel vogelsoorten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017