Reviews over Straz

Fantastisch huis

Jolande,
    8-2-2015

Vakantiehuis Chata Nadezda is een heel fijn schoon huis, erg gezellig ingericht en het heeft een mooie grote tuin met prachtig uitzicht en van alles, ook voor kinderen. Voor koude avonden is er een open haard. Wij waren er nu voor de 2de keer, nu in de winter en hebben weer genoten!! Ook onze honden waren welkom!

In 2014 waren wij er in de zomer en hebben de kinderen het heerlijk gehad. In de tuin, met de trampoline en de vuurplaats, maar ook bij het Sycherakmeer, waar ze gepeddeld hebben in een huurbootje en wij allen genoten van het zwemmen daar! Het is slechts 5 min met de auto, maar wij wandelden er heerlijk naar toe. Het fietsen in de omgeving was ook geweldig!

De eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam.