Hotel Horizont Spicak ****

4 reviews over Hotel Horizont Spicak in het Nederlands

Gezellig familiehotel

Monique, 29-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

Niet veel in de omgeving te doen,voorzieningen in het bijbehorende hotel Horizont zijn uitgebreidener.

Goed aan te lopen +/- 500 m

• Ligging t.o.v. pistes10

de gemoedelijkheid en ligging van het hotel midden tussen de pistes is ideaal. je kunt met de hotel taxie voor een habbekrats naar de andere pistes en of naar het dorp. in het hotel gaan ze goed om met je wensen. ook bij weinig sneeuw ligt het hotel aan de goede kant van de berg. wij hebben ons erg vermaakt.

het is echt een skigebied wat in opkomst is ik kom er al

reinier bleeker, 19-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

het is echt een skigebied wat in opkomst is ik kom er al een aantal jaren en elke jaar is er weer wat verandert. de gezeligheid is echt super en de mensen super aardig pistes zijn goed en veel variatie

Hotel ligt vlakbij liftstation,je kan zo weg skieen

k.aalders, 16-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel ligt vlakbij liftstation,je kan zo weg skieen.Heerlijk gebied als je van blauwe piste houdt.Wil je moeilijk aan de overkant 20 minuten heb je meer en moeilijker gebied,of net over grens ook vlak bij in Duitsland.

Nadeel hotel is ook voordeel nl hoge ligging. 's Avonds is bergweg bevroren en moeilijker berijdbaar,dus even uit-gaan kan wel eens probleem geven de bergop!Overdag is dit stukken makkelijker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizont Spicak in Spicak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizont Spicak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horizont Spicak scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.