Camping Terasy

Meer campinginfo

36 reviews over Camping Terasy

• 9Fam. Jacobs03-09-2019

Leuke, gezellige familiecamping

Wij zijn 10 dagen op deze geweldige familiecamping geweest. Wij hebben de camping voornamelijk als thuishaven gebruikt en zijn vanuit de camping naar veel leuke bestemmingen geweest. veel leuke plaatsjes bezocht (Karlsbad, Mariënbad) en een van de tips van Anne het Kasteel van Loket is een hele leuke aanrader.
    Wij zijn met ons zoontje van 9mnd veel in de kantine geweest . Daar kon hij spelen met heel veel speelgoed en lekker rondkruipen. ook voor de oudere kinderen was er veel te doen. Buiten op het grasveld stond een trampoline en nog meer speelgoed.

De douche en de toiletten waren eenvoudig maar schoon. Wij hebben ook twee keer gebruik gemaakt van de wasmachine.

Op de camping zelf was voor ons verder niet veel te beleven. Het meer was te koud voor ons zoontje maar wij zijn in Pilzen naar een heel leuk (verwarmd) zwembad gegaan.

Anne en Willem, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.

groetjes,

Fam. Jacobs uit Limburg

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Arjen Hijman01-09-2019

Perfect plekje!

Kleine camping op een mooie plek met direct toegang tot groot meer. Aantal dagen met de camper gestaan op doorreis. Goede plek met uitzicht over het water. Zeer gastvrij ontvangen door Anne en Willem, direct kopje koffie bij de camper. Gratis gebruik van alle speel benodigdheden en boot, waterfiets en kayak op het meer. sanitair verouderd, maar voldoet. Door de kleinschaligheid nooit hoeven wachten om te douchen.

Met oudere kinderen

• 8Theo en Jeannette Engelen26-08-2019

Fijne rustige camping

We hebben hier 4 dagen gestaan met onze camper, mooie ruime plaats, alles zag er netjes uit. De beheerder deed er alles aan om het je naar de zin te maken. Heel gastvrij Mochten gebruik vd kano maken, heerlijk op het meer waar de camping bij ligt. Mooie omgeving om te fietsen of een dagje naar Plzen. Station op ong 2 km . Wij wilden graag naar Plzen en daar de eigenaar er toch naar toe moest heeft hij ons in het centrum afgezet. Terug met de trein, even een belletje en Willem ( eigenaar) kwam ons weer halen. Ik zeg: echt een fijne camping om een paar dagen te vertoeven, sanitair is simpel maar schoon en dat is het belangrijkste Wij hebben in ieder geval fijne dagen gehad 😊👍🏻

• 8HM08-08-2019

Kleinschalige gastvrije camping

Twee weken gestaan op deze gastvrije camping. De camping ligt in een minder toeristisch deel van Tsjechië. Er zijn 10 toerplekken en ong ook 10 stacaravans/ huisjes. De camping is ongecensureerd door andere campings maar wij hebben daar geen kast van gehad. Integendeel je kan gebruik maken van hun restaurant en winkeltje voor vers brood. Sanitair is simpel maar functioneert naar behoren en is schoon. Nooit hoeven wachten. Het meer is fantastisch. Als extra biedt de camping veel gratis dingen. Surfplank kano bootje parasol koelkast wasmachine poolen spelletjes elektrische fietsen je mag het allemaal gratis gebruiken. Beheerder Hans is vriendelijk en hulpvaardig. Ouderwets kamperen dus in een mooie rustige omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Anneke26-06-2019

Gemoedelijke camping

Fijne camping. Het was redelijk druk in onze week. Geen overlast ervaren. Evert is vriendelijk. Begreep dat er in de maanden juli en augustus een extra beheerder komt. Er is een Tsjechische schoonmaakster, houdt het goed bij. Ligging is mooi.

• 5Hugo23-06-2019

Wij niet meer! Na een week 'gevlucht ' .

Jammer dat ze een potentiële goede camping om zeep dreigen te laten gaan.... Mooie locatie maar in de huurhuisjes en mobil homes veel Russische Duitsers die van de vroege ochtend tot de diepe nacht zuipen en luide muziek op hebben. Eerste 4 dagen zelf sanitair bij moeten houden, daarna wel dagelijks een goede schoonmaakster. De beheerder ( Evert) is een prima vent (78 jaar!!!). Toen wij er een week waren kwam de eigenaar die zich niet eens voorstelde maar die we alleen als een groot grondbezitter op zijn balkon zagen. En Evert maar ploeteren.....

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 2018
    8Ineke18-08-2018

Helemaal Top!

Kleinschalige terassencamping omringt door andere tsjechische campings. Gelegen aan een prachtig meer waar je ook op kan varen met de waterfiets (kan je gratis lenen). Sanitair is matig en verouderd maar plannen zijn er wel om het te vernieuwen. Wasmachine mag je gratis gebruik van maken. Er is een aparte kraan voor drinkwater. De sfeer is ontzettend goed. Zowel beheerders als eigenaar zijn erg vriendelijk en komen regelmatig langs voor een babbel. Kinderen vermaken zich prima op de trampoline, zandbak of in de speelschuur waar ook leuke retro games te spelen waren. Vuurplek aanwezig. Hebben hier ontzettend leuke dagen gehad waar we met veel plezier op terug kijken! Nadeel: omringt door 2 andere tsjechische campings waarvan iets lawaai kan komen. Hier moesten we even aan wennen. Voordeel is dat die tsjechische campings een bar hebben en eten verkopen dus je voordeel er uit halen. Iets te weinig parkeerplekken op de camping.

• 9Marieke02-08-2018

Gezellig genieten

Een geweldige gastvrije camping, waar we ons opper best hebben vermaakt. De kinderen konden gratis net alles spelen in de “kantine”. Zwemmen in het meer en gratis gebruik maken van de bootjes en de wasmachine. De Nederlandse eigenaren werken hard om elk jaar iets op te knappen op de camping. Wij komen hier zeer zeker terug!!

• 5Staat v/h sanitair

• 2017
    10Fam Pothof26-08-2017

We hebben genoten!!

Wat een leuke omgeving genoeg te doen. We zaten in de stacaravan deze is van alle gemakken voorzien! Echt een aanrader. Kampvuur savonds viel in de smaak. Wel missen we een zwembadje op de camping.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8André en Jolette25-08-2017

Super relaxte en fijne vakantie gehad.

Wij hebben 11 dagen op deze camping gestaan . en door Bob vriendelijk ontvangen met koffie. De eigenaren zijn druk bezig om van deze camping iets moois te maken, Anne en Willem zijn erg hartelijk en doen er alles aan om de gasten een fijne vakantie te beleven, aan het water liggen een waterfiets kano en surfplank voor de gasten om te gebruiken en voor de kinderen is er een grote trampoline. En op de camping staat een grote kantine met pooltafel en speelkasten bieb om je ook bij slecht weer te kunnen vermaken. Er staan drie mooie stacaravans en 6 huisjes voor de verhuur. Een minpunt voor de camping gasten is het ontbreken van een watertap punt, en douchen achter een gordijntje. Maar na 3 dagen waren wij de schaamte voorbij. Sanitair is aan een opknapbeurt toe. Thechie is een verrassend mooi land waar je voor een goedkope vakantie prima kunt verblijven.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

3 tips over Camping Terasy

• Marcel, 11-06-2015

bij slecht weer een dagje zwemparadijs bij Praag

• marleen stam, 12-06-2015

De dierentuin in Pilsen is super! geweldig dagje uit met de kinderen

• Marcel, 06-06-2015

de dierentuin in Pilsen is erg leuk en ook goed betaalbaar.

1 vraag over Camping Terasy

• Falko, 16-05-2018

plaatsen

zijn er in augustus nog twee plaatsen naast elkaar vrij?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan